Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Han var mine eneste ene fra den dagen han dukket opp hos meg i begynnelsen av januar 1998. Zicco født 08.11.97 og død i dag. Vi var uatskillige, overalt var han med og han sov på armen min. Alle gutta jeg datet måtte like Zicco ellers var det ikke noe håp for dem. hihi Så den 6 august føder jeg verdens skjønneste jente, Zicco syntes vel egentlig også det, men mammaen han, har plutselig blitt mamma for en ufyselig liten bylt også (i hans øyne) Han knurrer til henne og syntes hun kan dra tilbake dit hun kom fra. Så begynner han å gjøre opprør, han tisser inne, sover ikke om natta og piper mye. Jeg tar han med til dyrlegen, men ingenting galt fysisk. Vi går lange turer hver eneste dag, men kjærligheten jeg gav han, er det nå datteren min som får, jeg klarer ikke å være "lik" som det han var vant med. Pappaen min velger å ta Zicco, da han ser hvor mye han mistrives med jenta mi, og jeg begynner å ikke stole på han, det gikk ikke bra, han tisset inne der også, parketten ble ødelagt og han pep om nettene. Jeg ringer dyrlegen i dag og forteller hele min historie mens tårene triller, min elskede Zicco lider jo, han har blitt en nr 2, og det taklet han rett og slett ikke. Så isamråd med vetrinær, er det beste får min elkede hund å få komme til den evige himmelen. der er han nå, lykkelig og glad. Jeg er utrøstelig og føler at jeg har sviktet. Men vet at han har det bra nå. RIP min elskede. Ville bare dele litt savn og tårer her, gått å få skrevet det ned.
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Ååååååååååå.... Begynte å gråte jeg nå! Det er så trist når slikt skjer! Man blir jo så glad i dyrene sine!!! *trøsteklem*
WP-TLogPeanut Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Utrolig trist når man må ta et slikt valg Trøsteklemmer fra
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Var han syk siden han ble avlivet?
LizzyG Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Kjempetrist å høre. Jeg har også en som tisser inne når Natty får for mye oppmerksomhet. Men han er veldig snill med henne og liker å leke med hun, så det er jeg glad for.
LizzyG Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Hvis du leser innlegget hennes så skjønner du at han ble avlivd fordi han ble psykisk syk.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Det varmer med gode tanker nå. Trodde ikke det gikk ann å få så vondt psykisk jeg, har aldri mistet noen jeg er glad i så... men jeg trøster meg med at dette var det beste for han.
Silker Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Nei,så utrolig trist! Husker så go` han var! Stor klem til deg!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Lizzy, så godt at hunden deres er snill med Natty. Skulle virkelig ønske det hadde vært slik også, men, jeg har virkelig prøvd alt jeg maktet. Han taklet ikke å bli en nr 2. oG det skjedde ofte i følge vetrinæren..at de som hadde en eldre hund og fikk baby, at hunden ble oftere atferdsforandret enn hos yngre hunder.
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 11. desember 2007 #13 Skrevet 11. desember 2007 Ja, jeg leste innlegget, men forstod ikke hvorfor det ikke var prøvd omplassering, derfor jeg spurte!Det er jo vanlig å anbefale og mye mindre vondt for eieren. Ikke stygt ment..
LizzyG Skrevet 11. desember 2007 #14 Skrevet 11. desember 2007 Hunden her er bare 2 år, så det har nok mye å si. Vet at det er trist å avlive hunder, måtte avlive hunden vår når jeg var 10 år og hun var som en søster for meg.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #15 Skrevet 11. desember 2007 Takk E, jeg fikk han jo omtrent da dere fikk Cantona, jeg husker det veldig godt. Og jeg husker hvor trist jeg var da dere mistet han også!! Uff...når griner jeg ennå mer.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. desember 2007 #16 Skrevet 11. desember 2007 Leser du en gang til så ser du at de prøvde omplasering også Kiss--- Pappaen hennes tok han, men det hjalp ikke det heller. kondolerer så mye, han har det nok godt i hunde himmelen nå
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 11. desember 2007 #17 Skrevet 11. desember 2007 Merkelig så spydig folk svarer en her inne om en ikke er helt enig i det alle andre skriver eller setter spørsmålstegn ved noe... Lei for hunden din:)
Silker Skrevet 11. desember 2007 #18 Skrevet 11. desember 2007 Uff,ja... Er det som er så fælt, man blir bare så syyyykt glad i dem... Syns det var bra at du klarte å ta avgjørelsen jeg, var vel det eneste riktige! Selv om det sikkert er grusomt nå!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #19 Skrevet 11. desember 2007 Ja, jeg tror også at jeg har gjort det rette, slipper å gå rundt med dårlig samvittighet over at jeg ikke er der nok for han. Det er grusomt
LizzyG Skrevet 11. desember 2007 #20 Skrevet 11. desember 2007 Sorry, men var ikke meningen å være spydig. Men er ikke så mye vits å omplassere en hund på 10 år som har begynt å sture. Han sturer ikke noe mindre av at han blir satt bort til noen totalt fremmede.
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 #22 Skrevet 11. desember 2007 Uff, så trist - det er fælt når kjæledyr dør:o(
Tante Sofie # Skrevet 11. desember 2007 #23 Skrevet 11. desember 2007 Åååå, så trist! Nå gråtre jeg òg, kjenner den vonde smerten og det såre savnet etter en elsket og trofast venn! Men, den elsker høyest, den som lar en gå! Det gjør vondt, men du har nok rett i at han hadde det best, mens han var den eneste ene:-)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 11. desember 2007 #24 Skrevet 11. desember 2007 nå begynte jeg å gråte...vet akkurat hvordan du har det!*kjempe god klem*
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. desember 2007 #25 Skrevet 11. desember 2007 tårene renner her nå, jeg er en hundelsker og føler så med deg. klem fra meg. Vet å vondt det er å miste en hund,. Jeg var bare 10 år da jeg mistet min bestevenn, men det sitter i ennå 15 år etterpå. Han fikk kreft og måtte avlives 12 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå