Gå til innhold

Uke 36 og sliten...noen andre??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 36 og fram til nå har det gått greit med husvask, støvsuging, klesvask, innhandling av babyting osv. Men nå merker jeg at jeg begynner å bli sliten. Vil helst bare sette meg ned å grine, for blir helt stresset av alt jeg skulle ha gjort. Noen som kjenner seg igjen??

 

Beklager sytingen, men kanskje det vil hjelpe å høre fra noen i en lignende situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg er i uke 37(38) og har helt tomt for energi...

Orker bare ikke gjøre det jeg skal..

Så jeg har funnet ut att jeg må gjøre en liten ting hver dag, så får sambo å hjelpe til.

(noe han glafdlig gjør heldigvis):)

Men ikke stress, tror nemlig att vi gravide blir litt maniske i forrhold til vaskin osv,..:)

Så vi ligger sikkert bedre ann enn vi vil ha det til!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring :-) Ja føler meg litt vaskemanisk rett og slett.

Min sambo er også heldigvis flink å hjelpe til, men jeg tar jo helt av mht alt som skulle vært gjort. Skal roe meg litt ned og prøve å nyte den siste tiden. Ikke tiden for å slite seg ut nå nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner meg veldig godt igjen, bare at jeg setter meg ned og griner,....klarer ikke å holde tårene inne lenger :/

Har heldigvis en samboer som er forståelsesfull. (Synd jeg ser så "frisk og sunn" ut, for jeg får inntrykk av at folk ikke tror på meg når jeg sier jeg er sliten..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 36 her også, og veldig sliten nå. Konstant halsbrann, bekkenet blir værre og værre, kroppen stivner om natta så jeg nesten ikke kommer ut av senga.. I tillegg har jeg nå blitt forkjølet.. :o( Har en gutt på 2 år som ikke skjønner at mamma er sliten.., så stiller jo opp for han som vanlig.. :o)

 

Er heldigvis ferdig med julegavene og husarbeidet er det litt så som så med om dagen. Vasking av babyklær får vente til snuppa har meldt sin ankomst.

 

Håper magen synker litt snart, så det blir lettere å puste, har også et eller annet organ som ligger i klem under ribbeina, ikke noe godt i det hele tatt.

 

Dette var mitt første syteinnlegg her, men godt å klage litt også. He he... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg oxo,bare at jeg har ei på snart 4 :) står opp,får ho i barnehagen også er jeg liiiiiiiiiiiiiiiike sliten igjen så da må jeg bare legge meg igjen, sykemeldt og går ut i permisjon på mandag.tar litt og litt av ganga nå av vasking,rakk julevasken heldigvis før det ble slitsomt,er i uke 37 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på og syter litt, jeg også;-)

 

Fire uker igjen, og alt er bare slitsomt. Konstant trøtt, verker i kroppen, vondt i ribbeina. Og i tillegg er humøret labert, og siden junior har vært særdeles rolig de siste dagene er nervene i ferd med å bli frynsete...

 

Har lagt bort alle tanker om perfekt hus og full fryser til fødselen. Tror faktisk det blir lettere å ordne slikt etterpå, da er man i det minste "seg selv" igjen, selv om man har en liten baby som tar mye tid. Jeg føler meg i allefall helt uttafor nå, og sender beundrende blikk til de som nyter siste del av svangerskapet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 14 år senere...

Føler akkurat det samme! Er i uke 36 og er nesten konstant sliten. Har jente på snart 2 år i tillegg+ hus og vask så og på toppen av det hele enda en urinveisinfeksjon (tredje gang). Tar antibiotika og da blir eg ektra sliten og litt sånn små kvalm av tablettene🤢. Men ellers frisk heldigvis! Gleder meg til prinsen kommer ut😄💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...