Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 ... på nr. 2, men det har ikke min mann. Jeg har ingen jobb å gå tilbake til siden lærekontrakten gikk ut i juli. (Rakk akkurat å bli ferdig med utdannelsen) Har gjort meg noen tanker og mener at vi like godt kan begynne med å prøve å få nr 2 nå. Tanken på to tette skremmer ikke meg, er heller en behagelig tanke. Men min mann vil vente til småen er over et år... Er det noen som kan komme med synspunkter? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Vet ikke hvor gammel småtten er hos dere, men vår er 3 mnd ca. Og jeg lengter etter en til...sukk allerede...men vi er stort sett enige da....med det meste... vi skal prøve....MEN vi hater at å være gravide og fødsel er også ikke akkurat øverst på listen...grøss. Vi har en til også på 6 år. Jeg venter på tr, men den dukker ikke opp, selv om jeg allerede har hatt den såvidt for 6 1/2 uke siden. Trodde nesten jeg var gravid alt, men neg test.... Men våre synspunkter er at vi like gjerne kan sette i gang så fort så mulig for vi har ikke lyst til å ha småbarn senere. Da blir det i tilfelle en om mange år. Skal vi ha flere etter 3 mann så blir det adopsjon eller fosterhjem(alltid hatt lyst til dette begge to:)) Også tenker jeg at det må da være mere slitsomt å ha en 1 1/2åring løpende rundt når man går gravid enn en som ikke går enda og man slipper vel også som oftes den sjalusien. Nå er jo vi heldige som har en bebi som sover hele natten uten å måtte amme han og veldig rolig elers også, for hadde vi ikke hatt det så hadde jeg sikkert ikke orket å tenke på flere barn engang:) Når det gjelder storebror så er det jo en kjempefin aldersforkjell på han og lillebror også da, for han er såpass stor og han er en kjempeflink storebror, og jeg er hjemme nå når han går første året på skolen og vi har god tid til han også Det største argumenetet er vel at vi har bare lyst til å ha en til og det fort, så håper at tr enten aldri kommer fordi jeg allerede er gravid eller at den kan komme tilbake regelmesig slik at vi kan begynne prøvingen. Jeg har håpet på tvillinger begge gangene og den ene gangen det endte med ma, men det har det aldri vært.....dobbelt slitsomt, men dobbelt med glede og kanskje man da hadde hatt nok for noen år med babylaging,hoho:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Småen er akkurat 7 måneder i dag :-) Ja, det er tøfft i starten med to små, men sant at det er letter før den første løper rudt :-) For ta en prat med min mann og høre på hva grunnen er for at han vil vente et år til... Flere som har noen synspunkter?
Toffefee Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Vi er enige om at vi egentlig vil ha en til. Vår 1. fødte er 20 måneder, og det er MEGET hektisk, og vi er litt slitne.... Hun er snill, men selvfølgelig er det litt trass, og hun er MEGET aktiv. Besteforeldrene kan ikke hjelpe oss veldig mye, av forskjellige årsaker, så vi må klare oss mest selv. Er det galskap å få en til når man egentlig er sliten etter førstemann? Vi har en biologisk klokke som går fra oss, så vi har sånn "nå eller aldri - tanke". Jeg vil ha et barn til!!!!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Kommer med en liten oppdatering :-) Har snakket med min mann og han ville bare vente for at min kropp skulle få en god pause mellom graviditetene. Men om jeg mente at kroppen min var klar for en ny var det jo bare å prøve. Skal vente til vi har vært i Thailand i januar og så skal vi prøve :-) Det var den fineste julegaven han kunne gi meg :-) :-) :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Så koselig:) Min er 14 mnd og jeg synes det er tidlig å sette i gang med nummer 2! Hehe:) Men må vel snart begynne å tenke på nestemann hvis man ønsker en 2-3 år i mellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå