Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Svar meg helt ærlig-. Jeg er 25 , og min samboer er 47. Vi venter vårt første barn sammen. Han har 2 fra før. Men hva ville du tenkt om du traff oss på gaten , hånd i hånd? eller hva tenker du når du hører om en slik aldersforskjell? Samboeren min gruer seg litt til hele føde prosjektet , han er redd for å få høre : Nei så koselig at bestefar er med på fødselen. Jeg tenker ikke så mye over det. Skal sies at vi har vært sammen i 4 år nå...... Bare lurer på hva dere tenker om slikt. Klem fra me with the suger daddy
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Først og fremst, gratulerer Jeg hadde ikke tenkt noe hvis jeg hadde møtt dere på gaten! Kjærlighet er kjærlighet Og alder er som regel ingen hindring! Kan godt skjønne at han er litt redd for en sånn kommentar under fødselen , jeg vet jeg hadde blitt veldig såra hvis jeg hadde hørt noe sånn. du kunne kanksje sagt fra til de på føden at han er litt redd for en sånn kommentar .
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Takk for svar :-) Tja.. Kanskje det. Men jeg mener folk bør passe seg litt for hva dem sier.. Vi oppfører oss ikke som far / datter akkurat... Men 40+ generasjonen har en tendens til å.. tjaa hvordan skal jeg si dette fint da.. Kanskje være litt dømmende? Litt sneversynt? Bortsett fra samboeren min da
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg hadde heller ikke reagert på det. Kjærlighet har ingen alder. Jeg var 20 da jeg fikk datteren min, og min mamma var 41. Da vi var ute sammen og trillet, så titta folk oppi vogna og sa "Nemmen, er du ute å triller med storesøster du?", mens mamma fikk masse komplimenter over hvor søt datter hun hadde, hehe, og da mente de ikke meg
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Spørs vel om dere passer sammen:=)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tenker at kjærlighet har ingen "aldersgrense" Synes det er tøft at folk kan vise sine følelser uten å tenke på hva andre mener. Selv var jeg 17 da jeg traff min nåværende samboer, og da var han 30. Når man er så ung som jeg var da, blir aldersforskjellen på en måte litt større. Nå når jeg er strax 21, og han nettopp har blitt 34, synes jeg ikke forskjellen er så stor Da må jeg nok si at det spiller mer på hvor man befinner seg på det mentale nivået. Jeg er voksen for alderen og han er barnslig, så vi føles oss liksom like gamle når vi er sammen Vi har blitt vant med at folk tuller om det og sånt, men da må man bare være så voksen at man kan le av det selv Jeg kunne aldri tenkt meg å være sammen med noen andre hvertfall <3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Sugar daddy? Er ikke det en hallik som suplerer horene sine med kokain? (Jeg indikerer ikke at det er deres forhold, men trodde seriøst det var betydningen av utrykket..) Uansett: Jeg hadde helt sikkert reagert på at det var stor aldersforskjell mellom dere. Han var jo tross alt 22 år gammel da du ble født:) Men vi reagerer jo på ALT som er utenfor normalen, så man kan ikke beskytte seg mot alle reaksjoner. Jeg tipper at de fleste sikkert vil tenke sitt, men at deres venner og bekjente (de som faktisk betyr noe i livet deres) gir beng i at du er yngre enn han. Dessuten er det jo nesten litt trendy å ha en moden mann:) Brad Pitt, George Clooney etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå