Bolla med lille nurket. Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Må bare få ut litt steam... E så sabla trøtt og sliten for tiå.Klarer såvidt å holda øynene åpne. Sønnen min på snart 4 har vridd på nervene mine idag.Elske han over alt på denne jord,men idag kjennte eg at tolmodigheten er temmelig tynnslitt...Uff,får jo dårlig samvittighet og,e lei av å være sint og kjefte på elsklingen min.Han er jo min godgutt,men når han skal på do for 50 gang etter leggetid,da er det slitsomt.Er det noen der ute som har ett godt råd?
3jenter Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Kanskje lurt å få noe avlastning av noen rundt deg. Vet åssen det er å være veldig sliten og barnet går en på nervene. Skulle noen ganger tro de gjorde det med vilje. Du burde få noen til å hjelpe deg litt sånn at du får hvilt deg litt. Er bedre for deg og barnet ditt at du får igjen kreftene. Lykke til!
Bolla med lille nurket. Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Ja nå skal maen og sønnen min på juleferie til besteforeldre,da skal jeg slappe av masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå