Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Synes mitt snitt er så høyt oppe. Er midt mellom navelen og der håret begynner. Har to venninner som også har tatt keisersnitt, men deres arr er under der håret begynner, og gjemmes derfor av truse/ bikinibukse. Hvorfor er mitt da så høyt oppe? Må ha kjempebikini for å skjule det. Det var riktignok et hastesnitt, men han burde da ha tid til å sette kniven litt lenger ned liksom???
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hm....ja vett ikkje hvorfor du har fått det så høgt oppe. Mitt dekkes av trusen.. Men jeg hadde ikkje haste keisersnitt, kanskje det har noe å si??? hm..... rart.... du skulle nesten ha spurt på sjukehuset der keisersnitte ble tatt, ikkje så kjekt å ha det så høgt oppe.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 jeg hadde også hastesnitt, men mitt arr går akkurat under trusekanten..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Hjelper jo lite å spørre på sykehuset, de kan jo ikke gjøre det om heller. Må nok bare ha det sånn. Får håpe det bleknes mye etterhvert...:-) HI
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Mitt er under trusekanten, men ikke under "hårkanten";o) Hadde hastesnitt for 3 år siden (på mandag;o)). Kan nesten ikke se arret, er bare en tynn hvit strek:o)
hønepøne;-) Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Mitt er under trusekanten, men over hårkanten. Planlagt ks. Kanskje det har med hvordan barnet ligger, hvor de snitter??? Aner ikke altså?
~Milly~ Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Hadde hastesnitt. Snittet ligger rett over hårkanten, rett under trusekanten =)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 mitt snitt er over både trusekant og hår... hastesnitt..men tok det pent...så vi hadde god tid
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Mitt er skjevt, er under hårfestet på den ene siden og skrår oppover over hårfestet, men dekkes av truse/bikini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå