Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg er i jobb så jeg får vel da foreldrepenger, men så snakkes det om en engansum noen som vet hva det er snakk om ? om jeg har skjøt så får ikke jeg noen sum penger men kun foreldrepengene en gang i mnd.?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 engangsstønaden er for de som ikke har tjent seg opp noe, feks studenter som akkurat er ferdig utdannet og ikke har rukket å jobbe nok
snart mor til 3 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 stemmer det..du vil få utbetalt måntlige summer på 100% eller 80% av din normale lønn avhengig av hvor lang permisjonstid du velger.. Engangsstønaden er for oss som ikke har opparbeidet oss denne retten. selv er jeg student,så vil ikke få foreldrepenger. vil derimot få en engangsstønad på 33000 kroner. er ikke noe å misunne oss for..33000 delt på 10 måneder utgjør ikke stort.. :S
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 er student jeg også... hadde det ikke vært for barnefaren hadde det vært kroken på min dør i alle fall.... 33 000 når man har ingenting av utstyr,klær å praktiske ting... var en rådgiver på skolen som sa mange elever blir gravide for og få penger,og jeg ble så forbannet at jeg reiste meg foran alle skolens 650 elever og sa at det blir det ikke my igjenn av for den som ikke har noe man trenger fra før... Da var det en som ble paff... Vi er 3 eeler 4 som er gravide på skolen,og ingen som er under 20 når vi får unger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå