Kristin* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg holder på å pumpe meg, for bebisen skal få flaske i morgen ( første gang ). Han er 2 mnd. Men hvor mye skal jeg pumpe? Mener jeg har sett en sånn ca. tabell på hvor mye de spiser ett sted..... Noen som vet sånn ca.?
♥lurelure♥ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei! jeg bruker kun pumpe og gir mm på flaske. Min gutt er nå 6 uker i dag og drikker 130 - 140 pr gang. Det varierer hvor ofte han vil ha mat men ca tredjehver time. Noen ganger gir vi litt innimellom også (ca 50 ml da). Lykke til:)
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 puppen er fin sånn at den regulerer seg selv. pump ett fullt måltid, dvs en full pupp eller 2 dersom du gir begge. Det skal være nok:) men jeg mener å huske at mi snuppe fikk i seg ca 80 ml. pr måltid når jeg pumpa på den tiden.... men mulig jeg tar feil... er ei stund siden nå....
Kristin* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Har pumpa meg i 2 omganger nå, og har fått til 95 ml, så da satser jeg på att det holder. Takk :-)
♥lurelure♥ Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Kan jeg spørre hvor ofte du ammer ? Begynner å lure på om min gutt spiser unormalt mye??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå