binky Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Gutten vår er 4,5 mnd gammel og har i det siste(2-3uker)begynt å lage en slags trykkende grynte lyd som høres ut som om han klager over noe . Dette gjør han nesten hele tiden når han er våken. Det virker som om han får nok mm..og heller ikke mage smerter. Før pleide han å sove 10-12 timer om natta( med et par måltider), men nå sover han 8 timer og vekker meg for å amme eller å prate..hmm.. men lurer på hva denne gryntingen kan være?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 sånne lyder lagde gutten vår og når han var i den alderen. Her var det rett og slett det at det var en ny lyd han prøvde ut:-) Månedens lyd.. he he. Men hørtes ut som en slags trykke/knurre lyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå