rosenkvisten Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Noen gravide i Oslo som vet om steder for gravidtreff eller noe lignende?? Hadde vært gøy å truffet andre i samme situasjon for å dele gleden med:) BIM treff er vel ikke så ofte ser det ut som?? Vi skulle ha ordnet noe gøy for oss gravide:) Andre som ikke er like hypp på å henge ute på byen en lørdagskveld for å ha det sosialt?? Eller som kanskje ikke jobber hver dag? Studerer..alt fra A-Å..synes det er lite med happenings for oss jeg..
Blå + en i magen Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Det er jo noen treff i "terminklubbene" har jeg sett... Alltid hyggelig å treffe andre gravide:) Når har du termin da?
rosenkvisten Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 å skal sjekke det ut:) Takkfor tipset..jeg har termin 10 mars, du?
Gemini7 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hvis du sjekker ut BIM-treff-linken i det orange feltet til venstre får du opp en liste over alle forestående BIM-treff i landet. De fleste terminklubbene i Oslo har treff, mener jeg, og de skal stå oppført der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå