onam * mai 07 + september 08 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hvordan gikk det i dag med tulla di?
Labbetøs Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Regner med det er meg... Det gikk som forventet det. Hun våknet mange ganger i natt, og i totiden måtte jeg stå opp meg henne og gi henne grøt. Hun var da våken til i femtiden før vi fikk henne i seng igjen. Så vi er trette i dag alle sammen, men men. Farmor hadde jo kost seg i hvertfall. Hihi. ;-D
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Ja, var deg jeg mente. Kunne ikke finne innlegg fra i går og dermed heller ikke hele niket. *litt flau* Tenkte et par ganger på deg i dag. Faktisk til og med sist natt da jeg måtte opp og gi mat... Håper neste natt blir bedre. Kanskje tulla til og med er tidlig i seng så dere også kan sove tidlig :-)
Labbetøs Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Ja hun sovnet helt fint i kveld etter en god posjon grøt, så jeg regner med å få sove litt bedre i natt. Normalt sett sover hun 12 timer uten å våkne i det hele tatt. Så får hun pupp og dupper litt til før vi står opp i halv åtte-åttetiden for å spise frokost. Herlig det. Hun er en superfantastisk unge, så lenge hun får legge seg til vant tid på kvelden. Vi er nok i rute igjen til i morgen. :-D
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Så bra! Vet åssen det er når rutinene brytes for mye... Og hvordan det er å ikke få mat i ungen sin... Ønsker dere en god natt da :-)
Labbetøs Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Takk det samme til deg. Jeg logger av nå. Det blir nok ikke lenge til vi køyer nå. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå