Gå til innhold

Eskimo kids!

Synnøve_Solbakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker barna deres den? Prøvde Møllers tyggekapsler, men de syns han smakte dritt, og nekter å ta dem. Så da lurer jeg på om Eskimo Kids kan være et bedre alternativ, men ville høre deres erfaringer først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tuttifruttismak, så den lukter godt i hvert fall, sånn tyggis fra jeg var liten:) Men det er jo olje, så er vel litt ekkelt alikevel... Lillegutt har fått det en stund, men ikke hver dag jeg får det i han. Må lokke med banan etterpå ;)

Skrevet

Ja!

Den smaker nesten ikke harskt i det hele tatt. Anbefales:)

Skrevet

mine er veldig glad i eskimo kids:)

nektet tran så da prøve jeg det og det gled ned:)

Skrevet

Ingvild på 11 måneder får det med melkeflaska si om morgenen. Ellers har jeg hørt om folk som blander det i yoghurten også, til de litt større barna.

Skrevet

Eskimo 3, kids er den beste fettsyren du kan få på markedet! Den er renest, inneholder omega3 og 6 i riktig dosering og kan brukes av barn i alle aldre.. Den har tilsatt en aroma av tutti frutti, men det er oppskrytt å si at den smaker tutti frutti.

Men barna her i huset liker den og det er det viktigste.

Du kan med god samvittighet kjøpe Eskimo 3 til gutten din!

Skrevet

Tuppa tar den lett som ingen ting, hun som spyr av tran :) Så ligner ikke mye nei :)

Skrevet

Jepp. Har den i kjøleskapet og datteren vår (neste uke 5 år) har spist det helt siden hun var noen måneder - hver dag :-) Liker det veldig godt

Skrevet

lillegutt er veldig gla i den eskimo kids!:) han tar den gledelig hver morgen før frokost!! bare smiler og ser fornøyd ut!! anbefales assa.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...