Gå til innhold

Trekant... Noen med erfaring?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nyskjerrig på dette med trekant... Min manns største drøm... For meg er det litt fjernt, men kan være fristende til tider, men redd det er bedre i fantasien enn i virkelighet.

Har noen erfaringer med trekant/ firkant med partner og en til/flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde trekant i en vill ungdomstid, var vel 18-19 år eller noe. var meg og 2 gutter, hadde en der nede- en i munnen og det toppet seg med en double penetration med en i fitta og en i rumpa.

var veldig bra der og da, glad jeg har gjort det. men det ble med den ene gangen. ene fyren var typen min da i noen år, og vi hadde mye hard sex.

Skrevet

En gang har jeg vært med på det. Meg og 2 gutter. Jeg var 18 og de var litt over 30. Det var skikkelig deilig! -og det var litt tilfeldig. Jeg hadde rota litt med han ene, og da vi så vidt var igang kom kameraten, og han var både kjekkere og bedre til å kysse. Litt etter fant jeg ut at han var en bedre elsker og. Det var en helt utrolig oplevelse jeg ikke ville vært foruten. Det var faktisk både romantisk (de var jo forsiktige til å begynne med) og veldig sexy! Jeg var totalt dronning! og jeg glemmer det aldri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...