Gå til innhold

Hvor mange av de andre forumene her inne brukere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så lite liv på de andre forumene, men tar meg jo selv i det, for jeg er heller ikke så mye rundt på dem. Tenkte det kunne vært morsomt å sett hvor mange av dere som er andre steder enn på skravlesiden og leser innlegg?

Selv er jeg mest på skravlesiden, for her er det mest liv.

Er jevnt inne på 1.trimester, men flytter snart ut derfra og inn på 2.tri.

Og så hopper jeg innimellom inn på flergangsfødende og på navnedebatten, samt en sjelden gang inn på hjemmefødsel. Det er i grunnen det. Veldig mange forum har jeg ikke vært inne på i det hele tatt.

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj,har ikke fått med meg at der er flergangsfødende,jeg...Da må jeg jo innom der også...

Jeg er hovedsaklig på 3 forumer og innom et siste...

1.trimester

Terminklubben for august 2008

Skravlesiden

Og stikker innom 90+ til tider... Forhåååpentligvis trenger jeg ikke å være på BL så mye denne gangen, vi får se...*Krysser fingre*

Skrevet

Er mest innom 3. tri, men også terminklubben og av og til gravid og student.

Skrevet

jeg er mest på 3 trimester og skravle, men hender jeg titter litt innom navnedebatten og terminklubben for januar08:) ellers så kikker jeg litt på alle forumene egentlig...men er disse jeg er litt aktiv på:)

Skrevet

Tar meg i å bli overrasket over hvor mange forum det egentlig er her inne -enda det er andre graviditeten hvor BIM har holdt meg med selskap :-)

Mest av alt er jeg inne på skravlesiden, 2.tri & maiklubben. Er også inne på babyverden noen ganger, men syntes det er et litt rotete opplegg der, så det er litt vanskelig å følge med når man er vant til BIM.

Skravlesiden er mest morsom, ja, for der er det minst "krangling" og mest liv, ja.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg titter innom

Terminklubben for januar 2008

Skravlesiden

Fødested Namsos (men der er det helt dødt...)

3. trimester

Førstegangsdebatten

Gravid og student

Fødselsdebatten

Men det blir mest 3. tri + skravle.....mest liv der=)

Skrevet

Tja skal vi se...Har noen faste jeg titter innom.

- Terminklubben (mars)

- Skravlesiden

- 2.trimester

- 1.gangsdebatten

Har vært innom navnedebatten, men ble så provoser at det gidder jeg ikke =O) Det meste blir uansett tatt opp på skravlesiden, så ser ikke helt vitsen med mindre det er noe heeelt spesielt jeg lurer på.

Skrevet

Jeg er innom her på skravlesiden, 3. trimester og Ung og Gravid...

Skrevet

Jeg er for det meste inne på:

- Skravlesiden

- 3.trimester

- Ung og gravid

- Tvillinger og flerlinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...