Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Skrev akkurat et innlegg til deg er så morro når du driver å sender meg linker hihi.. Det var kjempe flott! stort, luftig og åpent, litt upersonlig, men det er jo rimelig lett å gjøre noe med man trenger jo bare å flytte inn så er det gjort. Håper for deres del at det går i orden, er det fineste du har vist meg hittil!
Monajenten Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Hehehe jeg bare måååå liksom;-) Er helt enig, det er det fineste:-) Syns også det er litt upersonlig siden alt er hvitt, men det er jo et perfekt lerret!!! Kan jo gjøre hva som helst med det. *håpersomfaenpådennejulegaven* :-o
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Nettopp er jo tydelig at de har hatt stylist der før bildene ble tatt, men det er jo sååå enkelt å lage det til sitt eget når det er sånn. Har dere vært der på visning eller? er jo stort + at Adine kan fortsette i samme barnehage også da!
Monajenten Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 Har ikke vært på visning enda, men har sendt en mail for å avtale. De har ikke oppsatt visning, så det blir privat men det gjør ikke noe. Er jo absolutt ikke selgers marked for tiden heller og det kan jo være en fordel. Er jo ikke gigantisk men over dobbelt så stort som her, pluss at det er ekstra soverom OG kjellerstue. Og ikke minst hage *drømmer om bærbusker* ;-) Og det beste - vi kan endelig flytte sammen:-D Hååååååper.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Gjør jeg også, selvom vi akkurat har kjøpt oss leilighet hehe *FY MEG* Blir nok noen år til vi har råd til busker ja hehehe.. Er det 4 soverom altså? så utrolig deilig da!
Monajenten Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2007 Skrev kanskje det litt rart ja, hehe. Er tre soverom, men bare to her. Og så hjelper det veldig på med den kjellerstuen *syrom* :-o ;-) Skulle gjerne hatt fire men får jeg dette huset dør jeg nesten av glede:-D Kanskje du kan kjøpe deg en tomatplante og ha den i vinduet:-D *nestenbusk*
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Ah, sånn å forstå men deilig med 3 soverom også da! Og hvertfall kjellerstue! Du er heldig du truffet riktig mann hehe.. Ja kanskje jeg kan gjøre det vi overtar jo muligens ikke før i april og da er det jo snart så jeg kan sette et par små busker og blomster på terrassen min hoho *gliser*
Monajenten Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 Hehehe ja vi får nå se;-) Men skal virkelig jobbe med saken denne gangen, hihi;-) Ja der ser du, busker og blomster på terrassen blir jo nesten hage det:-D (hoho passet forøvrig godt til nicket ditt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå