Gå til innhold

tror jeg klikker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så lei av sutrete mannfolk!!!!!!!!! mannen min sutrer verre enn et barn... over alt! er så lei... håper det er hormonene mine som gjør det at jeg irriterer meg sånn, men jeg vurderer å slå han i hjel!!!

vi krangler om alt... mest om hva vi skal ha til middag!!! orker ikke mer piss her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig av og til...

Så jeg signerer denne.

Kom istad med et koselig forslag om vi ikke skulle bake julekaker kjøpe noen bokser og gi til hver av familiene...

Hvet du hva han svarte???

Nei,det gidder han ikke,han orker ikke bruke tid til og stå å bake hele dagen.

Han kunn heller ikke bake mere nærmere jul fordi han spiser ikke julekaker etter jul.

Helt idiotisk og høre på!!!Når en baker julekaker uansett går det ann og lage litt ekstra for og være koselig med familie..

Sutrete??Ja,det syns jeg han er da...

Men jeg skal bake til alle jeg og skrive kort fra bare meg og lillegutt,da kommer han til og føle seg dum.

Skrevet

ha det syns jeg du skal gjørre.. tror jeg skal begynne å lage middag til bare meg... og gi f... i han... han får klare seg selv...

skjønner ikke at det kan være mulig at en mann på snart 30 kan være så grinete...

å har han jobbet over tid i dag, og jeg er sikker på at han går å legger seg innen klokken er 22. og blir da furten over at jeg ikke kommer å legger meg...

MANNFOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Samme dritten her

Kan han ikke bare holde kjeften!

Jævla merkelige meninger og holdninger han har

Jeg kan jo ikke snakke til ham lenger for det tar jo helt av jo!

Skrevet

jeg har bedt han om å støvsuge i dag, jeg har under en uke til termin og det gjør faktisk vondt å støvsuge. han gjjør det nå.. hurra.. men ikke uten å kommentere at "jeg er sulten, trøtt og kald og jeg kan FAEN ikke dusje før jeg har gjort dette"...

ba han dra tilbake på jobb jeg... hvis du skal være så sur og grinete gikker jeg ikke å ha deg her sa jeg..

HA!

Skrevet

Han følte seg sikkert som en konge etter han var ferdig med støvsuginga :=)

Eller kansje han fikk vondt i bekkene eller ryggen?

Eller kansje han ble HELT SLÅTT UT!!!

Fins det menn egentlig?

Forvokste babyer!Egentlig ganske så perverst av oss å ha sex med dem hahahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...