ღhælgelainnღ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har kjent meg fryktelig sliten i det siste, egentlig det siste halve året! Har fulltids jobb og to små barn på snart 2 år og 4 år. Vi har vært forkjøla alle mann utover høsten, spesielt barna. Ofte feber og rennende nese. Vi foreldre har heller ikke blitt spart og spesielt jeg har slitt mye med forkjølelse og vond hals. Nå føler jeg at jeg har gått slik så lenge, så jeg begynner å bli drit lei for å si det rett ut. Jeg spiser mye frukt og grønt og tar vitaminer hver eneste dag. Hva er årsaken til at jeg stadig blir forkjøla og småsjuk? Jeg er som sagt veldig sliten og føler at jeg noen dager bare går rundt som en zombie. Kan det være årsaken til at jeg blir så lett forkjøla? At jeg rett og slett har for dårlig immunforsvar og ikke tåler så mye?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hvis enn er sliten er enn ekstra utsatt for sykdom. blir egentlig en ond sirkel. Jeg sleit mye med bihulebetennelse i fjor. Og har hatt en tørn i år også. Så oppsøkte jeg akupunktur og homopat. Og har siden ikke hatt noe. De kan bygge opp immunforsvaret. Er verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå