Gå til innhold

Hvor kjøper jeg Mei tai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Lånte en baby bjørn til jenta vår. Det var ok, men jeg syns det ble veldig tungt etter kort tid. Nå ønsker jeg noe annet. F.eks. Mei tai. Vil veldig gjerne se den i levende live før vi handler, men finner den ikke i noen butikker. Er jeg nødt til å handle på nett? Og i så fall hvor? Ønsker også tilbakemelding dersom folk har god erfaring med annen bæring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kjøpe på Lotusbarn. Har ikke funnet Mei tai i butikker, så tror man må bestille på nett. De på Lotusbarn ser veldig fine ut, og så har jeg stoppet et par stykker jeg tilfeldig har truffet. De har kjøpt på Lotusbarn, og er veldig fornøyde. De har og en med seler istedenfor knytinger, tror kansje jeg bestiller den.

Har selv ingen erfaringer med Mei tai, men etter å ha undersøkt litt virker den overkommelig å knyte, og ser veldig behagelig ut,+ at man kan bære både på mage og rygg.

Hadde baby bjørn til førstemann, men var ikke fornøyd. Jeg ble sliten, belastning på skuldrene, og babyen trivdes ikke så godt.

Skrevet

Takk for hjelp. Jeg har vært inne og sett på Lotusbarn. Er det den som heter Beco bæresele du skal bestille. Samboeren min syns det så litt stress ut med mye knytting, så han hadde nok likt bedre den varianten... Han var forøvrig veldig fornøyd med Baby Bjørnen vi lånte, og ønsker å kjøpe det!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Beco er en helt super sele.

www.dotedot.com har forresten flotte bæretøy de også. Og hvis dere skriver inn rabattkoden "rabatt304" ved første kjøp i butikken så får dere 10% avslag;)

Ta dere en titt innom www.barnvedhjertet.no der er det flere anonsører og mye tips å få:)

Skrevet

Sjekk sweetlittlemonkey.com - hun lager nydelige Mei Taier

Skrevet

Jeg har bestillt på babyhawk.com Der kan du bestille akkurat den fargen og det mønsteret du vil, så syr de på bestilling. har ikke fått den ennå. Mye billigere enn lotusbarn. Tror de bestiller fra samme sted. Kom på 515 inkl forsendelse og ekstra lange snorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...