Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 I går kom absolutt alt jeg prøvde å få i meg i retur. Hadde så kramper i magen at jeg trodde jeg skulle revne.... Mannen min måtte ringe legevakta til slutt. Endte med at han måtte ut og kjøpe farris og eplejuice. Dette skulle jeg drikke, men kun en t-skje hver gang. I dag er jeg helt tappet for krefter og har ikke gjort annet enn å sove masse og kikket litt på TV. Men magen har i det minste stabilisert seg! Så dersom flere får omgangsjuken så drikk eplejuice og farris, det hjelper!
Mammaen til Turid Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 tjaa.. prøvde når jeg sleit med kvalmen tidlig i svangerskapet, men det hjalp ikke det plukk på meg...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Takk for tipset. Er livredd for å få det med stor mage =)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Hei jeg hadde omgangsyken i en uke for 3 uker siden, d var det værste jeg har opplevd. var til legen, også hun anbefalte farris og eplemost. så d levde jeg på den uka. +mariekjeks, som ikke kom i retur faktisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå