Smånetta 14.mai Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Vi har vurdert navnet på en gutt, men det er visst ikke så fint, mener far. Han har spesielle konnotasjoner til navnet. Hva er dine?
Sikkertforgammel Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Mikkel Rev... Forbinder jeg det med...
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Min svoger, det er et vanlig navn i DK, hvor jeg bor. Er ikke så mye Mikkel Rev over det
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Hva tror du? Mikkel rev satt og skrev,på ei lita tavle...Osv. Men det er akkurat som Elias (Båten) Bryr meg ikke så mye om slik jeg... Vis man selv liker det og føler seg komfortabel med navnet så ikke bry deg hva andre sier:=)
Happy H Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 tenke på mikkel rev..hihiihi og slue same mikkel fra farmen
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hvis jeg leter etter knagger å henge det navnet på så dukker jo Mikkel Rev raskt opp. Og Mikkel Gaup. Og han Mikkel som vant Farmen. Mens hadde du sagt "gutten vår skal hete Mikkel", så hadde jeg tenkt "for et fint navn til en liten gutt"
M&guttane Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Typisk samisk navn- mange som heter det er oppe... Men synes ikke det er noe galt med det!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har jobbet i barnehage og har derfor møtt et par Mikkel'er. Hihi. Synes det er et kjempefint navn, jeg, og tenker egentlig ikke så mye på Mikkel Rev.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 En urokråke av dimensjoner som ikke kan sitte stille...
Smånetta 14.mai Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 Det er nemlig fordi vi har bodd mange år i dk at jeg synes det er fint... Gutten fra før har et vanlig dansk navn og jeg synes foreløpig Tobias, Mads, Jesper, Mikkel og Isak er navn å vurdere.
It's all about me Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Mikkel Rev En ekkel gutt jeg har gått i klassen med Generelt synes jeg det er litt rampepreg over det....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Forbinder Mikkel med en søøt gutt jeg gikk på skole sammen med:-) Kjempe fint navn, passer både til en liten baby, gutt og voksen mann!
*Drømmer Skrevet 11. desember 2007 #13 Skrevet 11. desember 2007 Mikkel REV Mikkel GAUP Samer, også, egentlig... hmm... MEN det er et peeent navn
Smånetta 14.mai Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. desember 2007 Rampepreg gjør ikke noe. Blir han like liten som storebroren, trenger han litt rampepreg.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. desember 2007 #15 Skrevet 11. desember 2007 Har en kompis som heter Mikkel,som er dansk... Nydelig navn, skikkelig fin fyr som har det Av alle navnene du nevnte likte jeg det først... Og hvis man skal tenke på barnesang Mikkel rev, så kan man ikke hete Thomas (lokomotivet) og båten som ble nevnt etc... Go for it
Smånetta 14.mai Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. desember 2007 Så lenge pappaen ikke er enig, så blir det neppe Mikkel. Tobias heter en veldig god kamerat (som er dansk) og det er heller ikke aktuelt i følge pappaen. Han må snart komme med noen forslag selv. Men vi har god tid og har fått til dette før, så vi tar det rolig i svingene.
Blå + en i magen Skrevet 11. desember 2007 #17 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tenker på Mikkel Rev... Men ellers like rjeg egentlig navnet! Meen, minner meg også om et lite bøllefrø Kjenner ingen som heter det, så vet ikke hvor jeg har det fra, høres bare litt søtt-rampete ut:)
SuperMoM <3 Skrevet 11. desember 2007 #18 Skrevet 11. desember 2007 Det første som kom i hodet mitt når jeg las mikkel var rev etterpå.. hehe.. Mikkel Rev forbinder jeg det med.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. desember 2007 #19 Skrevet 11. desember 2007 Tenker på noen samer med en gang!!! Kjenner 2 samer og begge heter det!! hehe......
Gemini7 Skrevet 12. desember 2007 #20 Skrevet 12. desember 2007 Enig m bare ine, tenker på en rampegutt. Og en rev da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå