Gå til innhold

Hva forbinder du med navnet MIkkel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vurdert navnet på en gutt, men det er visst ikke så fint, mener far.

Han har spesielle konnotasjoner til navnet.

 

Hva er dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikkel Rev... Forbinder jeg det med...

Skrevet

Min svoger, det er et vanlig navn i DK, hvor jeg bor. Er ikke så mye Mikkel Rev over det ;)

Skrevet

Hva tror du?

 

Mikkel rev satt og skrev,på ei lita tavle...Osv.

Men det er akkurat som Elias (Båten)

Bryr meg ikke så mye om slik jeg...

 

Vis man selv liker det og føler seg komfortabel med navnet så ikke bry deg hva andre sier:=)

Skrevet

tenke på mikkel rev..hihiihi

 

og slue same mikkel fra farmen

Skrevet

Hvis jeg leter etter knagger å henge det navnet på så dukker jo Mikkel Rev raskt opp. Og Mikkel Gaup. Og han Mikkel som vant Farmen.

 

Mens hadde du sagt "gutten vår skal hete Mikkel", så hadde jeg tenkt "for et fint navn til en liten gutt" :)

Skrevet

Typisk samisk navn- mange som heter det er oppe...

 

Men synes ikke det er noe galt med det!

Skrevet

Jeg har jobbet i barnehage og har derfor møtt et par Mikkel'er. Hihi. Synes det er et kjempefint navn, jeg, og tenker egentlig ikke så mye på Mikkel Rev. :)

Skrevet

Det er nemlig fordi vi har bodd mange år i dk at jeg synes det er fint... Gutten fra før har et vanlig dansk navn og jeg synes foreløpig Tobias, Mads, Jesper, Mikkel og Isak er navn å vurdere.

 

 

 

Skrevet

Mikkel Rev

En ekkel gutt jeg har gått i klassen med

Generelt synes jeg det er litt rampepreg over det....

Skrevet

Forbinder Mikkel med en søøt gutt jeg gikk på skole sammen med:-)

Kjempe fint navn, passer både til en liten baby, gutt og voksen mann!

Skrevet

Mikkel REV

Mikkel GAUP

 

Samer, også, egentlig... hmm...

 

MEN det er et peeent navn :D

Skrevet

Rampepreg gjør ikke noe. Blir han like liten som storebroren, trenger han litt rampepreg.

Skrevet

Har en kompis som heter Mikkel,som er dansk... Nydelig navn, skikkelig fin fyr som har det :) Av alle navnene du nevnte likte jeg det først... Og hvis man skal tenke på barnesang Mikkel rev, så kan man ikke hete Thomas (lokomotivet) og båten som ble nevnt etc...

 

Go for it :)

Skrevet

Så lenge pappaen ikke er enig, så blir det neppe Mikkel. Tobias heter en veldig god kamerat (som er dansk) og det er heller ikke aktuelt i følge pappaen.

Han må snart komme med noen forslag selv. Men vi har god tid og har fått til dette før, så vi tar det rolig i svingene.

Skrevet

Jeg tenker på Mikkel Rev...

Men ellers like rjeg egentlig navnet! Meen, minner meg også om et lite bøllefrø;) Kjenner ingen som heter det, så vet ikke hvor jeg har det fra, høres bare litt søtt-rampete ut:)

Skrevet

Det første som kom i hodet mitt når jeg las mikkel var rev etterpå.. hehe.. Mikkel Rev forbinder jeg det med.

Skrevet

Tenker på noen samer med en gang!!!

 

Kjenner 2 samer og begge heter det!! ;) hehe......

Skrevet

Enig m bare ine, tenker på en rampegutt. Og en rev da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...