Gå til innhold

Da er julekortet vårt ferdig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig.. etter å ha laget til nesten alle venner og kjente... Så er vårt i boks også... ikke en dag for sent?..

Ligger inne på bilder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en sjarmerende liten nissejente! Du er kjempeflink!

Skrevet

Å så herlig da!!

 

Utrolig nydelig lille Em og flinke mammaen:-)

Skrevet

Det var et kjempefint bilde!!

Så flink du er å få det til

Skrevet

Kjempeflott!

 

Og vi har allerede fått masse tilbakemeldinger på julekortet du lagde for oss....folk er skikkelig imponert :)))

Tusen takk!

Skrevet

Tusen takk..

 

☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥

Er ikke for sent å lage julekort riktig enda! Du har mailen min :)

Har du world, så kan jeg legge korta i et dok for deg.. da blir de rett!

Send en mail du, om jeg skal hjelpe deg :)

 

Plutseliten :)

Så bra! Hadde nesten glemt det, er en stund siden det..

 

Jeg er i siste liten her.. har nå kopiert de ut i fotobutikken..

Og NÅ driver jeg å skriver de... prøver å finne alle adressene på nett, for jeg har jo ingen adressebok.. haha... Skal sendes i løpet av morgendagen.. *håper jeg* Myye å gjøre her :)

 

Skrevet

Åja, det ble ikke det firkanta kortet til alle da :) Ble fort dyrt det..

Så lagde et par i 10x15 med bare et bilde på også..

Har lagt ut de også nå.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...