Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Endelig.. etter å ha laget til nesten alle venner og kjente... Så er vårt i boks også... ikke en dag for sent?.. Ligger inne på bilder...
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/509741
Reveenka Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 For en sjarmerende liten nissejente! Du er kjempeflink!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Å så herlig da!! Utrolig nydelig lille Em og flinke mammaen:-)
frøydis m/ 4 Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Det var et kjempefint bilde!! Så flink du er å få det til
Plutseliten :) Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Kjempeflott! Og vi har allerede fått masse tilbakemeldinger på julekortet du lagde for oss....folk er skikkelig imponert )) Tusen takk!
Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk.. ☆attpåklatt☆ en ♥go`gutt♥ Er ikke for sent å lage julekort riktig enda! Du har mailen min Har du world, så kan jeg legge korta i et dok for deg.. da blir de rett! Send en mail du, om jeg skal hjelpe deg Plutseliten Så bra! Hadde nesten glemt det, er en stund siden det.. Jeg er i siste liten her.. har nå kopiert de ut i fotobutikken.. Og NÅ driver jeg å skriver de... prøver å finne alle adressene på nett, for jeg har jo ingen adressebok.. haha... Skal sendes i løpet av morgendagen.. *håper jeg* Myye å gjøre her
Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 Åja, det ble ikke det firkanta kortet til alle da Ble fort dyrt det.. Så lagde et par i 10x15 med bare et bilde på også.. Har lagt ut de også nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå