*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Spent på hvordan dette går... Hadde jo planer om å fullamme i 6 mnd, men i og med at hun sover så innmari dårlig og våkner annenhver time for å få pupp på natten, krøp jeg til korset og kjøpte maisgrøt. Blandet med mm og hadde veldig lite grøtpulver i, så det ble jo bare suppe og hun fikk ikke så mange skjeer, så det var jo ikke akkurat et tungt måltid, he he;o) Hun sovnet kjapt i dag, men kjenner jeg henne rett så våkner hun nok snart:o/ Hun er 4 mnd og 12 dager forresten;o) Må legge til at jeg vet det ikke er gitt at grøt får henne til å sove bedre...men jeg må bare prøve noe, for jeg er helt utslitt her;o/
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 får håpe at det funker da! jeg har gitt Kevin grøt i ca 1 mnd nå, og han har frem til nå spist ca hver 3 time om natta , men de 2 siste nettene så har han faktisk ikke spist mellom 19 og 02-03 ) får håpe det fortsetter sånn! prøvde ikveld å legge han 18.30 isteden for 19.30, da hadde han bare vært våken i 1 time og 45 min.... fikk råd om det igår, å ikke ha han våken lenger enn det jeg pleier på dagen... ikke legge han overtrøtt, og holde han våken. for å se om han letttere finner den dype søvnen og ikke våkner og kaver så ofte. han våknet etter 45 min, og så 5 min etter det, og 5 min etter det... så nå sitter jeg spent og venter.... hehe!
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Lykke til, til deg også)
Mille** Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Det er ikke alltid ting går som planlagt, det vet jeg godt. Begge mine var 4 mnd på dagen når jeg startet med grøt. Masse lykke til, håper hun sover til kl 8 i morgen tidlig. ) Klem
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 He, he - da kommer jeg vel til å besvime av lykke;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå