*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Spent på hvordan dette går... Hadde jo planer om å fullamme i 6 mnd, men i og med at hun sover så innmari dårlig og våkner annenhver time for å få pupp på natten, krøp jeg til korset og kjøpte maisgrøt. Blandet med mm og hadde veldig lite grøtpulver i, så det ble jo bare suppe og hun fikk ikke så mange skjeer, så det var jo ikke akkurat et tungt måltid, he he;o) Hun sovnet kjapt i dag, men kjenner jeg henne rett så våkner hun nok snart:o/ Hun er 4 mnd og 12 dager forresten;o)
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2007 Må legge til at jeg vet det ikke er gitt at grøt får henne til å sove bedre...men jeg må bare prøve noe, for jeg er helt utslitt her;o/
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Lykke til da, skal krysse fingrene for en fredlig natt for dere! :-) Her holdervi på med å avvenne med nattmat nå, blir andre natten i natt. Han blir jo 6 mnd i morgen.
Mammapudding Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Har også begynt med velling eller tynn grøt om du vil:) Hun fikk i går å sovnet godt og ventet helt til 00 før hun skulle ha mat igjen:) (hun legger seg ca 18.00) Jeg blanda 4 ts maispulver og 1 ts malt i 100 ml mm..hvor mye hadde du? Da fikk hun det på flaske, så ut som hun likte det:) Hun er foresten 4 mnd og 5 dager:) Hun spiste like ofte i natt etter 00 som hun pleier, men jeg fikk ligge til 09.30 før vi måtte opp, ellers har det vært mellom 07.30 og 08.30..så det var jo litt deilig, men muligens tilfeldig;-)
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Takk, Alva - lykke til dere også) Leah og mamma: Jeg pumpet ut ca 50 ml tror jeg og blandet i en liten ss med grøt og litt malt. Gav henne på skje, hun tar ikke flaske. Regner ikke med at jeg merker den helt store forskjellen med en gang, men må jo begynne et sted med smaksprøver - så får jeg øke på etterhvert;o)
~Maja Mor~ Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hei Rutletutt. Jeg begynte meg grøt for litt siden og blander nå bare med mme. Det er enzymer i mm som skal hjelpe på førdøyelsen som fører til at grøten blir så tynn. Ble så masse søl, så jeg blander altså kun med mme nå. Det har desverre ikke hjulpet NOE på søvn her i gården :-( What to do?`Han spiser 4 ganger etter han har lagt seg jo! Går sikkert snart over ;-)
familien kaos- komplett Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 hold oss oppdatert da:) snuppa er straks 4 mnd nå, og jeg er litt sliten av å amme 3. hver time døgnet gjennom... Hadde vært greit å "slippe" grøtsølet ennå, men hvis det kan føre til littt mer søvn vurderer jeg å begynne når hun blir 4 mnd. Hun sovner greit igjen etter mat om natten og spiser ikke så veldig lenge, men det blir ikke det samme når nattesøvnen er så oppstykket..
Mammapudding Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, jeg får ikke til å gi henne med skje, tunga kommer hele tiden i veien pluss at hun griper skjeen og så blir det bare søl:) Ja det er jo lurt å gi smaksprøver først, jeg ga Leah smaksprøver da hun var 3 mnd (etter råd fra HS) men hun våknet HVER time da og plagdes bittelitt med magen, så jeg sluttet. Var spent nå, men i dag har magen hennes vært helt fin..litt fastere enn vanligvis, men det virket ikke plagsomt for henne:)
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2007 Her bruker Milla 30-40 min hver gang...så det blir jeg trett av..... Nååååå hører jeg henne på babycallen...så hun sov ikke så lenge, nei:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå