snart mor til 3 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 eneste måten jeg vet at funker er å smile.. smil og vær glad.. strekkmerkene kom for en grunn..se på de som et kompetansebevis..hehe.. ble skrekkslagen når de første kom sist jeg var gravid..løp og kjøpte mange dyyre kremmer... ingen ting hjalp.. etter en stund lærer man at man bare må akseptere det og ta imto alle strekkmerkene kroppen kan lage med et smil.. er faktisk veldig sykt hvor mange strekkmerker det kan være plass til på magen..for ikke å snakke om på puppene...hehe...
SuperMoM <3 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Ingen vidunder kurer dessverre. Har hørt man kan fjerne de med laser da.. Det kommer da til å bli temmelig dyrt!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Trøst deg med at de blir mindre tydelige etterhvert. Mine viser nesten ikke (de fra forrige svangerskap, har ikke fått nye denne gangen). Man må omtrent ha forstørrelsesglass for å se dem
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Bra svar, Sommerfugl=) "Kompetansebevis".....hihi - kjempebra sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå