Gå til innhold

dere som har tatt akupunktur??


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag da jeg var der satte hun nåler oppe med skuldrene (fremme mot brystene på en måte).disse satte hun nedi og beveget det godt nedi der så tok hun de ut etterpå.hun har ikke gjort det tidligere.da har jeg bare fått andre plasser,men i dag fikk jeg der også.dette var vist for og få gang på det skikkelig.noen andre som har blitt stukket der?ellers hvor setter de på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått nåler ved 2 forskjellige punkter ved hver stortå.

1nål på utsiden av hver legg

1nål under navlen

nåler ved hver tommel

1nål midt opp på hodet

 

Da jeg gikk gravid forrige gang fikk jeg også nåler ved et punkt eller to oppå skambeinet, og jeg synes å minnes at jeg også fikk noen nåler forann på brystet som du beskriver!

Skrevet

Jeg har fått nåler midt på magen, på leggen, på foten, i korsryggen og i området mellom tommel og pekefinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...