marita*mamma*har fått jenta Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 i dag da jeg var der satte hun nåler oppe med skuldrene (fremme mot brystene på en måte).disse satte hun nedi og beveget det godt nedi der så tok hun de ut etterpå.hun har ikke gjort det tidligere.da har jeg bare fått andre plasser,men i dag fikk jeg der også.dette var vist for og få gang på det skikkelig.noen andre som har blitt stukket der?ellers hvor setter de på dere?
Tigermor. Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har fått nåler ved 2 forskjellige punkter ved hver stortå. 1nål på utsiden av hver legg 1nål under navlen nåler ved hver tommel 1nål midt opp på hodet Da jeg gikk gravid forrige gang fikk jeg også nåler ved et punkt eller to oppå skambeinet, og jeg synes å minnes at jeg også fikk noen nåler forann på brystet som du beskriver!
AnneSynnøve Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har fått nåler midt på magen, på leggen, på foten, i korsryggen og i området mellom tommel og pekefinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå