Gå til innhold

Hmm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at jeg har IKM nå på fredag/lørdag. I denne perioden etter mensen har jeg flere ganger oppdaget at jeg hadde EL lignende slim- mange dager etter EL. Først tenkte jeg at jeg hadde bommet på dag- så da var det bare og jobbe noen dager ekstra. Men har det liksom i dag også, og nå er det ikke mange dager til mensen? Har prøvd i noen mnd. nå, men ikke opplevd lignende... hmm. Ett symtom? Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg. Har også IKM rundt de dagene. Hadde el-søim på søndag... Nå har jeg bare økt utflod. Hva skjer??

Skrevet

Veldig rart- har liksom ikke vært slik tidligere.... Denne mnd. har jeg klart å ikke tenke så mye på prøvingen- men nå...

Ja, ja er jo bare å krysse fingrene:-)

Skrevet

Mulig det bare er meg, men etter så mange dager med sex, synes jeg det pipler litt sæd ut i dagesvis. Det er ikke det da? Eller er det for mange dager siden?

Skrevet

Ja er for mange dager til å være det tror jeg...

Er liksom helt blankt slim...

Skrevet

hvis dere hadde el søndag, og koste med deres mann kan det mulig være sperm fra mannen deres som kommer ut..

Skrevet

Sist gang var sist onsdag, kanskje torsdag... Så synes det er litt mange dager siden...

Skrevet

ja det var lenge siden, hmmm:-) håper det er en liten spire som har satt seg der:-)

Skrevet

Ja krysser fingrene for det!! Har liksom ikke vært slik tidligere, prøvd noen mnd. nå....

Har også klart og ikke tenke så mye på prøving de siste to mnd., så tenkte ikke så mye på det første gang- bare at jeg hadde beregnet EL feil....

Men når jeg så det i dag- da begynte tankene...og så var det rett inn på BIM siden igjen:-) Håpe, håpe, håpe...hadde vært så gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...