Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Prøver å søke, men får det ikke til.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Glem nå det da... Når hun er ferdig, bør vi være ferdig. Du kan jo forsåvidt lese det utifra hva som står av det hun har skrevet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 glemme det?? at hun fabrikerer løgner for å få oppmerksomhet om det som for andre er full alvor og det største helvete vi gjennomgår? glemme at hun lurer folk til å sende henne blomster? glemme at hun får folk til å gråte for seg??? FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 hvis du ikke har evnen til å tilgi vil du få mange kjipe stunder her i livet. Forgive & forget.....dere må jo ikke omgås til daglig eller?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 har du opplevd noe av det hun lyver på seg? hun bruker andres tragedier fordi hun er en fjortis som kjeder seg å ikke får oppmerksomhet!!! det er til å grine av
Cat.68 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har opplevd det og jeg har ikke tatt meg nær av det. Jeg syns synd på henne. Hun trasslet seg inn i et nettverk av løgner og er sikkert klar over at det var ille og derav beklagelsen. Når man beveger seg på nett må man ta en viss høyde for at ikke alt man får servert er sant. Den det er værst for er jo faktisk dem som lyver. Synes det er stort av henne å be om unnskylding, det kan neppe ha vært enkelt!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/136274551
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 nei jeg har ikke opplevd det, men vet at jeg ikke hadde tatt det personlig.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 man kan si mye om denne saken, men eneste grunen til at hun tilstår dette, er ikke fordi hun syns det er ille, det er fordi nære venner har satt ned foten og vendt henne ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå