Gå til innhold

Kjøper dere julegave til fadderne til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun pleier alltid å få gave fra de.. Burde kanskje kjøpt en liten ting? Forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det tidligere, men vurderer en flaske vin e.l.

Skrevet

Ja det var lurt! Takk for tipset

Skrevet

de får ei geit av mini og en vennegave av oss :)

Skrevet

Ja, hehe.

Men de er jo søsknene mine da så:)

Skrevet

Ja, men kjøper du egen gave fra barnet ditt til dem, eller blir det felles. Jeg har og to av søskene mine, og en utenom

Skrevet

Ja, jeg gir 200kr til søstrene mine og svogerne mine.

Og en liten ting, lys eller noe slikt til de.

Broren min får 300kr.

Men legger 200 og 100 i to konvolutter.

Skrevet

Det lurte jeg også på idag, gutta har mine og mannen mine sine søsken, mens lille snuppa har 2 venninner av meg og søskenbarnet til mannen min som faddere!!

Gir bursdags gave til hun ene da, for hun endte opp som jordmor for lillemor på sin egen 30 års dag:-)

Skrevet

2 av fadderne til C får innrammet bhgbilde av henne til jul, de 2 andre fadderne er familiemedlemmer så de får gave uansett;)

Skrevet

Vi gir til alle fadderene, den ene er min beste venninne, også er det mannens beste venn og to andre venner:) Så de ville nok fått gave uansett...

Skrevet

Bestevenninna mi får gave fra oss, og hun er fadder. Samme med faddere som er søsken. Ene fadderen er kompis til mannen min, de pleier ikke å gi gave. Så er ikke noe ekstra fra lillegutt.

Gjest supersnupp
Skrevet

ja, men bare en liten oppmerksomhet. Noe som bana har ordnet selv eller noe for 50-60 kr.

i år får de fotoalbum:)

Skrevet

Jepp, det er tanta og onklene så det faller seg nokså naturlig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...