tigergutt<3 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har hatt noen helt fantastiske dager i Berlin. Ikke tenkt så mye på at vi er midt i vår 25 pp. Vi har kost oss og bare vært turister. Har ikke tempet eller tisset på pinner slik som jeg egentlig planla... Så nå studerer jeg sekret og håper at eggløsning viser seg snart. Er på dag 15 og burde kanskje allerede være forbi. Vi får se hva juledagene viser. Hva har skjedd med dere andre?
lana<3 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Heia...her har det ikke skjedd så mye...hatt en liten kjemisk graviditet...men det er det....vi skal til spania i julen og ikke være skikkelige prøvere.....kanskje den spiren sitter da.... Så bra at dere har klart å ikke tenke på prøvingen mens dere har vært på ferie er ofte slike småting som skal til for at nurkene skal sitte... velkommen tilbake fra en fin ferie iallefall og håper dere får en hyggelig juleoverraskelse.... og med dette dyttet jeg innlegget ditt opp slik at du nå ligger på topp til i morgen tidlig til morgenfuglene her inne...gjeeeeesp....god natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå