bambi på isen Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Av å til skulle jeg ønske at noen kunne passa ungene mine leeeeeeeeenge (helst til de var 18:-)), men andre dager så tenker jeg at gud hvor heldig jeg er som har tre friske fine og meget aktive unger, det er til tider veldig tøft å ha tre såpass tette som vi har (snart 2, snart 4 og eldste ble 6 i august), vi bor langt fra familie så vi har lite avlastning (les ingen avlastning), nå den siste uka har de 2 yngste vært syke (omgangsyke + feber), vi andre krysser fingrene for at vi slipper unna!! Men vi har nå komt oss gjennom det også!! Jeg og midterste lå i senga på lørdag i et håp om at han skulle sovne, etter en natt med oppkast, da lå han å så på meg, å sa: mamma, du e så fine å goe:-)!!!!! Det varmet i et mamma hjerte:-) Var vel egentlig det som gjorde at jeg endelig klarte å se hvor heldig jeg er som har disse 3 røverne:-) Måtte bare dele det med dere:-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Ja vi er så heldige som opplever å ha barn. Selv om det til tider er rimelig hektisk. Håper alle blir friske hos deg snart .
bambi på isen Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Ja, vi er virkelig det:-) Tenkte på det her en dag på jobb (jobber i barnekles butikk), hadde 2 kunder, hun ene sto å la ut om at neste gang da MÅTTE hun få jente, for det var sååååååååå masse fine klær til dem!! Når hun gikk ut, sa hun andre: du er nå heldig som idet hele tatt kan få unger når du ønsker det!!!! Syntes fryktelig synd på hun siste der da, selv om jeg er drit lei ungen til tider, så er vi jo veldig heldige:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå