pandabjørn Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg skal til frisøren i morra å klippe og farge håret mitt blir kanskje der i 1,5 time....har så lyst å ta med linnea å vise henne frem til frisøren min hun er 3 uker i morra Linnea er veldig snill så jeg tror hun kommer til å sove mens jeg er der, og jeg kommer til å ha henne i vogna vil høre hva dere ville ha gjort, om dere ville tatt henne med eller ikke*? må si at det bare er min frisør og en frisør til der så det er ikke så veldig folksomt for å si det slik...har jo hørt at man ikke skal ha med små babyer ut på kjøpesenter osv pga det ene og det andre...men dette blir jo litt anderledes..
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 hadde tatt henne med:) Har ammet mye i frisørstolen hehehehe
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hadde helt klart tatt henne med tuppa har vært med over alt helt fra dag 1, ikke tatt noen skade av det i det hele tatt..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 ta henne med du
snartmammapåny Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Man kan jo ta med små babyer ut! Skal jo ikke bare sitte inne fordi babyen er liten. Er vel heller store folkemengder man skal unngå pga stressfaktoren dette KAN påføre babyen. Derimot så hadde nok jeg selv blitt litt stresset om jeg satt hos frisøren og babyen skulle bli lei og grinete. Man vet jo aldri med små barn. Men det er jo opp til deg da;) Du kjenner ditt barn best og om hun er snill som et lamm og kommer til å sove seg gjennom det så er det jo ikke noe problem.
pandabjørn Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2007 Da tar jeg henne med i morra, så får vi håpe at hun sover hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå