Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Noen her (seriøse) som har slitt med det? Noe som er effektivt? Har hatt hatt et ekstremt tøft svangerskap, og det var mye stress.....men nå går det fremover.... Noen kurer/shampo'er el noe noen kan anbefale.......... tusen takk for hjelpen! Nina
~Maja Mor~ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 På apoteket har de noe som heter hodebunnsgele, tror det er Cosmica, hmm nei, sånn staves det ikke, det ser jeg, men noe sånnt... Den er veldig bra for tørr hodebunn, bruker den på babyen min som har skurv.
tonemelone Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Skurv, er det sånn som ser ut som hvite skorper i hodebunnen?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Takk for det! Men det er ikke babyen min som har det...Men jeg............ kan man begge bruke den tro?
~Maja Mor~ Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Ja, hvite/gule kaker liksom. Det er eksem som nesten alle babyer får...
~Maja Mor~ Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Ja, jeg skjønte at det gjaldt deg. Men det er helt greit for deg å bruke den :-)
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Redken har en shampo for tørr hodebunn som er veeelig god, har brukt den før var grådig fornøyd med den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå