Gå til innhold

angående "tilståelsen"¨på skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det hun tilstår? hva er det hun har såret noen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre henne? Eventuelt benytte dag av søkefunksjoen oppe til venstre?

Skrevet

herregud, det hun sier nå er IKKE sant!!

Jeg kjenner Malin personlig, og alt det her er bare løgn!

Hun har IKKE vært gravid igjen, det som hun nå kaller tilståelse er like mye løgn som alt annet.

Skrevet

Ehh. Der står det jo ikke mye.

De sidene som kommer opp er jo teksten slettet på.

Link til de som er skrevet her inne?

Skrevet

fy faen... sitt å lyve sånn!!!

ja du gjør rett i å stikke herfra.

Skrevet

det er en del feil med noen av linkene så jeg. mellomrom her og der....

Skrevet

teksten på babyverden har hun tydeligvis slettet selv, og her inne er alle innleggene slettet av moderator. kort fortalt er løgnen slik;

-finner et foster i do

-drar til lege på ultralyd, han finner en tvilling der som er 16 uker gammel. ei jente som har store hjerneskader, og de må ta valget om senabort eller ikke.

-de tar senabort og hun må føde jenta.

-jenta kalte de celina og hun ble født i uke 19.

hun fikk masse sympati fra de på bv, de sendte henne tilogmed blomster. forresten, følg med etter nyttår, da skal hun på tv i programmet "unge mødre" eller noe på tvnorge.

Skrevet

ja for navnet er jo veldig hemmelig når hun legger ut hjemmesida si overalt.

Skrevet

herregud...

herregud herregud herregud!

Chanzei, du må få deg hjelp!!! det hare gått alt for langt her at du sier og gjør hva det skal være for oppmerksomhet.

Nå har du tråkket milevis over grensa, du må få deg hjelp.

Skrevet

Er ikke så veldig farlig om hun skriver navnet hennes da. Hun har jo utlevert alt om seg selv så til de grader her inne. Både løgn og ikke. Lurer på hvor mange som har mailadressen hennes jeg. Til og med jeg har den, har henne på facebook også. Hun som har lagt meg til. Ikke det at jeg har snakket med henne noe.

Skrevet

Hjemmesiden hennes?

Hvilken da? Den vil jeg se på!

Det skal bli morsomt å se Malin på "unge mødre" etter nyttår da. Hehe.

Jeg er så nysjerrig at det bare MÅ jeg ha med meg.

Skrevet

En ting er at man legger ut info selv.....det gir ikke andre rett til å gjøre det samme.

Skrevet

Det kan jo være hun selv som har lagt ut infoen her, siden at det er anonym som har gjort det får vi jo ikke vite hvem som skrev postene.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Tipper hele greia er en smart pr-sak for å få alle til å se på tv-serien "unge mødre".

Jepp.

Skrevet

det står jo i tilståelsen hennes....

hun fortalte om ay hun hadde tvillinger...

en mista hun i i do..

den andre skulle utskrapes men hun mista den dagen etter hun hadde vert og avtalt tid til utskraping..

det var sannheten...

løgnen var det hun sa ETTER dette...

- at hun føda ut den andre tvillingen

- at di laga gravstein til henne

- at di gav henne navnet celina

det såra folket på mars forumet på bv,

fordi di hadde samla inn penger til en bukett

som di sendte til henne..

Skrevet

Godt det ikke bare er slarve kjerringene her inne!

Vi veit også hvem dere to til tre anonyme er som har hausa opp dette på dib som alle anonyme, paranoide kjerringer!!

Sitter på msn eller sms og planlegger neste raid.

Legger noen av dere sleifefitter ut ett eneste ord til om den saken må dere SVELGE ALLE DERES EGNE INNLEGG- for dere er også logget!!

Jeg kommer til å tyste på dere, forbaskede skvaldrepadder!!

Det er ikke bare en advarsel- men også en trussel!!

Trenger dere baller- kan få låne den ene min..

Get a life- of your OWN!!

Skrevet

Uansett så er denne saken ganske trist. Det er jo ingen tvil om at det må ha vært ganske traumatisk for Chanzei eller hva hun nå heter, og at hun har sullet seg inn i sin egen historie er jo bare et tegn på at hun ikke har taklet det særlig bra og kanskje som mange sier, trenger hjelp. Men synes det er utrolig tøft av henne å faktisk innrømme at hun har løyet spesielt med tanke på at hun risikerer å miste all støtten her. Det er like skremmende for meg å lese hvor utrolig fordømmende folk her inne er og hvor lett dere snur på flisa som i denne saken og hvor langt enkelte går i å kritisere. Det virker jo som om noen tar dette personlig, og det er jo egentlig litt sykt med tanke på at det først og fremst handler om henne. Så min konklusjon er rett og slett at flere her inne kanskje trenger litt hjelp!

Skrevet

Sykt mange som tydeligvis gidder å snoke for å finne fem feil, ja!

Skrevet

jeg og hun er på samme helsestasjon, så kjenner henne endel. ønsker å være anonym for mange andres del.

Hun har ikke vært gravid, men kommer kanskje til å bli det fordi hun ikke har noe annet liv enn å spise junk-food, drikke og BIM, og for henne er en graviditet underholdning og oppmerksomhet.

Hun kommer med denne løgnen nå for å ro seg i land, siden vi er mange som kjenner henne og vet hvem både hun og samboeren hennes er.

Han aner ikke noe om det dobbeltlivet hun lever, men det er flere som er intr å la han få vite det nå.

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at noen av dere er en dag over 16 år.

Skrevet

Hvordan i all verden kan anonym over vite om denne personen har vært gravid eller ikke? Hun visste jo tydeligvis ikke om graviditeten selv!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...