Gå til innhold

Har dere korte eller lange negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg river av mine hele tiden, så jeg er veldig korte negler, men skulle ønske at jeg hadde lange. Hva har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korte..jeg biter de!!!

Skrevet

sånn passe lange, biter ikke, men har skjøre neggler som knekker eller går opp i kanten hele tiden :o(

Skrevet

Lange nå =)

Egentlig korte, men setter på hos en negldesigner

Skrevet

Noen lange, noen korte.

Ikke fordi jeg verken river av eller biter (takler ikke tanken på det).

Men jeg er ikke noe flink til å være forsiktige me de;)

Og når jeg er hjemme (åfjord) mister jeg alltid en eller to negler når jeg løper opp trappen;)

Nå har jeg lange negler på alle fingra, men den ene er så lang nå, at jeg mister den vel en dag når jeg skal løfte Daniel med dressen på.

=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Som regel helt normale.. litt lange kanskje.

Men sitter mye på nett, og venstre lillefingernegl har en tendens til og bli skjør, fordi jeg er så mye borti shift-knappen med den :P Hehe :)

Skrevet

Korte, synes det er mest praktisk når man har barn.. Ikke like pent med lange negler etter at man har vært en tur i sandkassen eller malt med fingermaling ;)

Skrevet

Lange, men det er bare fordi de vokser så himmla fort og jeg gidder ikke å klippe de ned å file de til før jeg får problemer med å få av meg linsene uten å klore ut øynene også ;-)

Skrevet

Korte..takler ikke å ha lange negler.. grøss..=p

Skrevet

Helt kortklipte. Er uhygienisk med lange i mitt yrke. Dessuten veldig greit når man har småbarn hjemme også syns jeg.

Skrevet

Akkurat nå er de lange, men jeg får det liksom ikke til å se skikkelig pent ut, så de blir nok klippet om ikke så lenge. Da blir de så korte at det bare er en liten hvit kant på dem.

Skrevet

Helst lange, nå er de litt lange. Nå mens lillegutt er så liten som han er må de helst være helt korte. Nå som det er litt lengde på de så klorer jeg han (ikke med vilje da). Skal jammen klippe de litt nå jeg:)

Skrevet

jeg støper de hos negldesigner så har passe lange..:-)

Skrevet

jeg har nokså korte negler da jeg jobber i barnehage.

Skrevet

Passe korte. Er så upraktisk og uhygenisk med lange negler synes jeg.

Skrevet

Korte pga jobb og pga linser

Skrevet

Jeg har alltid lange negler, stort sett veldig lange, men siden det er julesesong så har jeg kortet dem ned litt ekstra denne gangen.

Men Lizzy, ta kontakt med Miko hos NorProNails og få deg en avtale der før julegrøten til uka da vel?

Hun er knallflink!

Jeg har julenegler, med stjerner for anledningen!! Hehe...

Skrevet

litt av begge... hehe

dem holder ikke så lenge i den farta jeg er i...

Skrevet

klipper de korte. lange er en bakteriebombe og uhygenisk med små barn.

Skrevet

Har vel mer lange enn korte, he he - men ikke sånne super-lange da;o) Har stort sett helt lys beigerosa neglelakk på.

Skrevet

jeg biter som faen dessverre. fint med lange negler.- -fint men upraktisk;)

Skrevet

alltid korte. syntes at lange negler er litt uhygeniskt

Skrevet

Jeg klipper de helt ned når de blir lange og så lar jeg de vokse ut igjen (sånn rimelig langt 2-3 mm). Har pene negler, problemet mitt er at jeg biter skinn. :S Men har klart å slutte litt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...