tonebf Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 ble en stund altfor mye potetgull og dritt så har jeg begynt og handle dipp og masse grønnsaker og skjærer de opp på et fat og koser meg
It's all about me Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Ja for nå fikk jeg ikke lyst på potetgull OG grønsaker med dipp ( Men jeg har en liiiiiten sjokolade i kjøleskapet da....
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har ingen av delene.... *hrmf* Men jeg har julebrus :-D
Mammaaaaaa Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Nam! Hørtest godt ut! Hvilken dip bruker du?
tonebf Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 hmmm hva heter den igjen da... *tenke* holiday mix =)) den er veldig god til brokkoli, blomkål, agurk og gulerøtter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå