Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hei. Etter at jeg ble gravid har jeg holdt meg unna badstue, har alltid pleid å slappe av med det etter ei treningsøkt. Men som sagt etter at jeg ble gravid har jeg sluttet med det, for jeg tror jeg har hørt at det ikke er bra..?? men jeg husker ikke helt hvor jeg har fått det i fra, er det da evt. pga oppheting man ikke bør sitte i badstue?? noen andre som vet??
mamiladi Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Det er sikkert pga overoppheting. Hvis det kan bli for varmt for magen inni et solarium, så er vel en badstue på 70+++ grader litt for varmt for poden :-) Er ingen ekspert men..
bæibi nr.3!! Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Stemmer det! Men litt går greit, da tenker jeg maks 4 min. Bare for den herlige avlappingen. Så kjøles en jo fort ned med en god, kald dusj.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 takk! ble litt glad når du skrev d:) 4 minutter går vel sikkert bra ja, i ny og ned..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hei det sies at det kan bli for varmt til dn lille, men jeg er nå gravid for andr gang og har tatt badstu gjnnom hele forrige og dette svangerskapet. sisite gangen tok jeg badsu 3 uker før termin. Har badstu hjemme og tar hver fredag, men helt på slutten synst jg ikk det var behagelig. For varmt?? vell det fødes barn i afrika også. Der heller ikke slik at vi få en kropstempratur på 40 grader selv om vi tar badstu. Vi regulerer kjerne tempraturen med å svette. Men mener ikke man skal være domdristig lytt til hva kroppen sier og drikk mye før, under og etter. Jeg tar heller ikke sp lenge som før, syns det er nok etter ca15 minutter. Tror man tåler mindre varm enn ellers når man er gravid. Gledr meg til fredag monkhol om badstu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå