Gå til innhold

baker dere 7 sorter til jul da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. I år har jeg bare bakt pepperkaker med guttungen. Pleier å bake delfikake og riskaker. Men tror ikke det blir i år. Har kjøpt hjemmelaget kransekake. Og får kanskje noe kaker av mamma.

Skrevet

hehe, nei!

første året jeg baker alene. lager 3 sorter. også lager sambo 1 sort.

Skrevet

har bakt 4 sorter selv. og får 4, så her blir det 8 slag faktisk..

Skrevet

Kanskje jeg tilsammen i hele mitt liv kommer til å bake syv sorter. Men alle på en jul? Nei langt ifra, he he.

Skrevet

Klart det!

Hahahhhahahahaha

Nei.......

Skrevet

Jaaa! jeg er akkurat ferdig, phu, sliten ja.... har bakt brune pinner, risboller, berlinekranser, hvite kakemenn og kokosmakroner i dag. også har jeg bestilt kransekake og delfiakake;) sistnevnte fra mamma, mmm:D så da blir det sju i år og, sier hvert år at jeg ikke gidder å bake så mange, men når jeg skal plukke vekk noen så får jeg ikke bestemt meg...hehe blir nok mat til fuglene på nyåret nå og...

Skrevet

her blir det kun 3.

Pepperkaker,kokosmakroner og serinakaker...

Skrevet

Nei, holder meg vanligvis til 2-3 sorter, men i år blir det ingen!!!! Skal nemlig være hos mamma hele jula!!!!

Skrevet

Kokosmakroner, tyske skiver, sjokoladesnitter og noen små julekaker med havre i. Skal bake kringle etter eksamen. Det holder for min del. Tar av meg hatten for dere som baker 7 sorter!

Skrevet

Her blir det bare pepperkaker..og lussekatter på torsdag da.. hehe:-)

skal være hos svigers hele jula så..men neste år blir det vel litt kakebaking regner jeg med:-)

Skrevet

Nei, aldri:) Nå i disse eksamenstider kjevler vi bare ut ferdiglaget pepperkakedeig:) Det får holde. Støtter bakenene i år også:)

Skrevet

Nei, har ikke bakt et slag en gang:/ Er ikke så glad i julekaker egentlig, men svigermor har bakt rundstykker til oss:)

Skrevet

Nei. Kromkaker, berlinekranser og pepperkaker (og pepperkakedeigen er kjøpt ferdig!). Kjøpt karamell kaker, havreflarn, pepperkakehjerter. Blir jo litt sånn nesten 7 slag det da:/

Skrevet

Niks blir iike spist.

Baker 3-4 sorter. Gjerne bare 1/2 porsjoner.

Skrevet

Her i huset elsker de julekaker, så det blir nok det dobbelte ja. Her baker vi kakemenn, pepperkaker, serinakaker, syltetøykaker, mandelflarn, havreflarn, kokosmakroner, smultringer, kransekake, sirupsnipper, pepperkakehus, delfiakake, skjokoladetopper, kokosboller og skjokoladestenger. Det som ikke blir spist opp av oss, leveres til pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...