M@mm@ til mine barn Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 av den stroppen som er på ekstra setet. Hvor skal det festes ? Den røde som sitter på rammen til setet...
LegallyBlond Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Det har jeg også alltid lurt på =) Venninnen min bruker å feste den i løkken på handreimen når minsten sitter bak, da er det noe som holder igjen hvis setet skulle dette bakover. Ellers er det vel kanskje mulig å feste den i vognrammen når den står foran?? Jeg bruker den til å henge opp setet med, eller å henge det på styret når storebror går selv, sånn at minsten får se litt innimellom =) Tror egentlig ikke den er så viktig! Gratulerer med ny vogn, den er kjempegod!
TA 1980 Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 spørst hvor du setter sete henne... Vist du har sete under, da er den ikke i bruk. Når du har sete oppe, da festes den i stanga ved håndtake. Står i bruksannvisningen.
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 Ja, jeg prøvde detnår den står oppe, men den rekker ikke bort til styret ... har ikke sjans en gang !
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 På den ene siden da eller ?
LegallyBlond Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Må være på den ene siden ja, du får den som du sier aldri helt bort til håndtaket =)
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 Ok... da an jeg ta den i bruk i morgen. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå