Isopora Gravid♥ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg lurer på om jeg kan ha festeblødning? kom litte rosa utflod i dag.. litt stikking og små menssmerter, men ikke sånn som jeg er vandt til menssmerter.. Jeg går på penselinkur mot uiv, hva kan skje hvis jeg er gravid og går på det? En ting til.. jeg har sinnsykt vondt i hodet, sikkert pga. tabelettene, våknet med det og det er så vondt! kan jeg ta paracet??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei. Vet ikke om du kan ta penicillinen eller ikke, men paracet kan du ta. Det er ibux man ikke skal ta. Høres ut som du har hatt en festeblødning ja. Masse lykke til!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 sjekk www.felleskatalogen.no. Der står det en avsnitt om graviditet/amming under alle medisinene
Isopora Gravid♥ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Går på andre pencelinkuren på 2 uker nå Er redd for hva som kan skje da.. skal ta kuren frem til ferdag, det er også da jeg skal teste.. Håper det var festeblødning! Bra jeg kan ta paracet.
Isopora Gravid♥ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 takk, da skal jeg sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå