Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hei, Jeg har en gutt på 5 uker som jeg fullammer, forerløpig er det selvregulering som gjelder. Nettene varierer veldig, oftest vil han ikke sove i det hele tatt på kvelden (ofte amming) og kan være urolig og våken fram til f.eks klokken 3 om natten. Vet det er for tidlig å tenke på rutiner og lange sammenhengende søvnperioder. Når er det man gjør det? Gjetter kanskje rundt 3 mnd alder? Sikkert veldig individuellt. Vil gjerne høre noen erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Vi fikk rutine når hun var rundt 2 månder.. Hun la seg klokken 8 på kvelden og sov til 7 på morgenen..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 3–6 måneder: Nå sover de fleste barna lenger om natten enn om dagen og sovner raskt etter nattmåltidet. Mange sover både tre og fire ganger i løpet av dagen, men både hyppigheten og samlet søvnvarighet går som regel noe ned i løpet av denne perioden. Nå er det riktig tid for innlæring av gode søvnvaner. (fra babyverden). Tror nok dette er veldig individuelt. Tulla mi på 2,5 mnd har sovet hele natten de siste 3 ukene. Håper hun fortsetter med det:)
pandabjørn Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har ei jente på 20 dager og hun har bare vært våken 2 ganger i løpet av 2 netter....hun sover som regel fra 23 til 7-8 tiden...slik hadde jeg med storebroren også...så jeg håper det fortsetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå