Gå til innhold

Jeg har ingen venner... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig kjedelig har verdens fineste familie men har ingen venner føler meg så utrolig alene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du med på barselgruppe? Det kan være en fin måte å få nye venner på.

Skrevet

Hei!

Har det akkurat slik jeg også...

Verdens beste samboer og verdenst skjønneste lille gutt, men er liksom noe som mangler. Har ingen venner å dele lykken min med... Er så tomt...

Skrevet

Prøv å samle en gjeng fra DiB på treff... det gjorde jeg, og håper det kommer noen neste tirsdag... Hvor bor dere? Jeg holder til i Vestfold...

Skrevet

Det er masse aktivitet på DIBtreffsiden, prøv der? Hvor holder du til da?

Skrevet

Hei og kjære dere....

Er dere innflyttere til stedet dere bor?? Jeg vet selv at som innflytter er det ikke like lett....

Jeg har "mine" fremdeles i Oslo, og holder kontakten pr tlf/mail og ofte besøk til byen en gang i mellom

Jeg er i en barselgruppe her jeg bor, men gud bedre - litt "kjærringer" hehe - unnskyld uttrykket - spurte om vi skulle ta oss en tur på kaffebaren , eller finne på noe hyggelig en dag. Men ikke så veldig aktivt - synd - men man må gjøre det beste ut av det.

Hva med jobben da? Noen gode arbeidskollegaer? Familie?

KLEM fra oss

Skrevet

HI her...

jeg er innflyttet og har nettopp begynnt i ny jobb så alt er så vanskelig...

Skrevet

Jeg har heller ingen venner ikke noe gøy.... :( hvor i landet bor du??

Skrevet

Ingen som sier hvor vi bor jo... :-) Jeg bor i Sandefjord... bodd her i 3 år, og har fått noen gode venner, men de har seg og sitt, og det er jo på dagtid det er tyngst når man er langt unna de nærmeste vennene sine...

Skrevet

Anonym (nr. 2) her...

Bor i Bergensområdet, er forsåvidt nyinnflyttet, men er ikke langt til barndomshjemmet mitt...

For meg har dette vært et problem hele livet, klarer liksom ikke å knytte skikkelige bånd til mennesker. I barndommen ble jeg holdt utenfor pga diverse valg jeg tok, som ingen andre tok.

Alltid tenkt at det ordner seg når jeg begynner på videregående, høyere utdanning, i arbeid osv., men det gjorde det ikke...

Kunne ha "venner" der og da, men aldri noe "ekte"...

Har vært på BiM-treff, og skal på DiB-treff også, men føler meg utenfor her også...

Skrevet

hvis noen føler seg alene så ta kontakt jeg bor i lillehammer :)

Skrevet

jeg bor i kongsberg, å har ingen gode venner... :( det savner jeg... jeg har bekjente jeg prater med å sånn, men det blir ikke det samme som å ha gode venner!!! :(

Skrevet

anonym 20.24;) jeg kommer fra bergen du kan sende meg en pm så kan vi prate. Renner ikke akkurat over av venner her hos meg:) allitd kjekkt å bli kjnet med nye;)

Skrevet

Jeg er også fra Bergen.

Bare send PM hvis du vil :-)

Skrevet

Er fra Bergen jeg også, kanskje vi skulle få til et treff? Hadde vært koselig :) Alltid kjekt å treffe nye folk :)

Skrevet

gikk det ikke å sende pm til meg? prøv igjen;)

Det hadde vært kos med treff;)

Skrevet

Send meg en pm anonym 21:04 så planlegger vi et treff!

Skrevet

heisann:) bor i bergen eg også:) send en melding til meg også da vel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...