Gå til innhold

Ser lyset i enden av tunellen!! :D (utenomtema)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ADVARSEL: dette har ingen ting med å være gravid å gjøre bortsett fra at jeg er gravid da...hehe..

Nå har vi bestemt oss..vi skal nå forsøke å finne ut av muligheten til å flytte herfra til våren..I sommer flyttet vi til sør-norge..har mistrivdes kjempemasse...tårene har trillet natt etter natt...Har av en eller annen grunn ikke trivdes i det hele tatt,noe som har gjort oss fortvilet og triste...

forhåpentligvis kan min kjære komme seg inn på skole et annet sted i landet..håper virkelig det. hadde han kommet seg inn nordpå hadde det vært helt fantastisk!!greit så ender jeg alikavel opp med å bo 60 mil unna "heimen",men er bedre med 60 enn 150..

Besteveninna mi bor også der vi skal forsøke å komme oss..og vi er gravide begge to med TERMIN PÅ SAMME DAG!!!! hehe..

etter å ha bodd her i kanskje ikke så mange måneder,så føles det uansett som år...fyllt med frustrasjon,tårer,ensomhet,lengsel og masse annet...

Jeg hører ikke hjemme her...jeg er og vil alltid være nordlænning..det er så enkelt som så...sukk..krysser fingrene for at alt ordner seg nå...blir så sliten av å være trist..

Har bare lyst til å nyte tilværelsen som gravid og småbarnsmor..

gleder meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingre og tær for dere:) ordner seg for snille piker;)

Skrevet

kjenner meg så godt igjen..bortskjett fra at jeg flyttet fra stokmarknes og tilbake der jeg hører hjemme...østlandet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...