Gå til innhold

Er det mulig å ha rier uten å ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jævli vondt?

Jeg har jevne tak i ryggen, og litt småsmerter i magen. (noen ganger litt vondere, kjennes som om noen sitter på magen min)

Har hatt det slik i hele går og i dag, og i dag har takene kommet med jevnre og kortere mellomrom.

Synes ikke det gjør sinnsykt vondt, men det er ikke deilig heller. Helt overkommelig..

KAN det være rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dette kan være rier,ville kanskje ringt føden og snakket med dem .

lykke til

Skrevet

Det er fullt mulig! Jeg fødte på 2 timer med forrige mann fordi jeg ikke forsto at de takene jeg kjente virka inn på kroppen min...

Skrevet

Ja da; min siste fødsel varte 36 timer fra de første jevne rier og det første døgnet var det ikke noe vondt - bare som lette mensmurringer. Selv da vi ankom sykehuset of det var 4-5 minutter melleom riene og jeg 4 cm åben var det i grunnen ikke noe vondt (men det ble det senere altså!)

Skrevet

Hei.. Sånn som du forteller det hadde jeg med nr.1... Hadde sånn i ca.halv annet døgn,før vannet gikk å de "vonde" riene kom og tok over..

Grunnen til att jeg vet att de små takene var rier var pga.att jeg kom på sykehuset med noen andre smerter og da fikk jeg ett sånt belte festet til magen. Å det visste att jeg hadde rier.

Da kan du tru att jeg var stor i kjeften=) For hvis det her var rier så var det ingenting og dette var null problem å skulle gå gjennom. hehe,men man skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt....

Hvor langt er du på vei????

Skrevet

Takk for svar =)

Jeg er 39+4, så jeg håper at det er begynnelsen på noe :)

Det jeg synes er så rart er at det bare sitter i ryggen. Men det har bare blitt jevnere og jevnere, og mer og mer vondt, men fortsatt ikke vondt nok til at det "gjør meg noe"

Prøver å drøye så lenge som mulig før jeg kontakter føden, for jeg vil ikke reise dit unødvendig, og måtte dra hjem igjen.

Magen er også konstant knallhard, så det er jo mange tegn på at noe skjer..

Men jeg prøver å vente litt til utover kvelden, kanskje det tar seg mer opp.

Moren min hadde heller ikke særlig vondt i begynnelsen, så hun kom til sykehuset med 6cm åpning.

Skulle ønske ikke alle fødsler var forskjellige for da hadde det vært lettere å vite =)

Skrevet

Ja,får håpe att det er noe på gang hos deg=) Håper att alt går bra og ønsker deg lykke til...

Men husk att det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

Sender deg litt fødestøv,for resten trenger jeg selv... Hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...