Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Gullet mitt på 2 år sov sammen med meg i natt og da jeg skulle gå å legge meg, la jeg meg forsiktig ved siden av henne, strøk henne over håret og holdt hånden hennes i min, så hvisket jeg til henne "elsker deg, jenta min." Jeg la meg komfortabelt på puta å lukket øynene, plutselig hører jeg hun hvisker til meg, "elsker deg". Jeg så på henne og hun smilte bredt til meg og hadde øynene åpne, så sovnet hun igjen med en gang. Det var så søtt, måtte bare dele min fine opplevelse, dere som ikke har barn fra før har noe å glede dere til.
grand danois Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 ååå...d er så deili å høre sanne ting:D jenta vår sov sammen med oss i natt hun også (hadde hatt marerit) å da låg hun å holdt meg i hånden. å pappaen hennes sa at hun låg å holdt rundt meg i natt:D hærli!!
mai mammaen til to Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 de er så hærlige.. datteren min som nå er 1. 5 år satt på fanget mitt her for ca en mnd siden. hun så meg dypt inn i øynene og sa ; gla i deg mamma. jeg ble helt satt ut.. hun er bare så vannvittig søt..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 De er bare kjempesøte og er jo som oftest så utrolig glade i foreldrene sine. Sønnen min på 2,5 år kom plutselig en dag, helt av seg selv, og sa "meg e glad i deg, mamman min". Gjett om jeg smeltet. Ellers kan han si ting som "mamma, har du kjole i dag? Så fiiin." Eller her om dagen jeg sto på badet og sminket meg, han så opp på meg og sa "Så nydelig." Vet jo ikke helt om man skal le eller gråte, den siste syntes jeg unektelig var litt komisk.. :-)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 ÅÅÅ så herlig!!sånne øyeblikk er så viktig å ta vare på Har selv 3 fra før som ofte sier sånt,den minste susser på magen og sier "natta natta babyan",den eldste sier ofte," gla i deg mamma"En ganske følsom ung man på 18,og den mellomste vet ikke allt godt hun ska si,"du e verdens beste mamma" sier hun flere ggr om dagen da hun er hos oss,og klemmer og stryker på meg ...Fine øyeblikk som gjør hverdagen lettere...Kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå