balsam Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 har siden jeg var liten vært plaga med migrene, men mens jeg nå går gravid har det bare blitt verre.... oftere, endret atferd og i og med at jeg ikke kan ta medisinene varer det jo i evigheter... men i dag har jeg ligget men kjennes ikke ut som migrenen jeg pleier å ha egentlig... og det virker som at det ligger i blodet/pusten samtidig... pulsen øker og jeg må liksom trekke pusten 2 ganger for å få nok luft... bedre nå alså!! vet ikke helt hvor jeg skal henn med dette innlegget, men lurer på om noen har tips eller råd...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Ville absolutt kontaktet lege. Særlig siden det er annerledes hodepine enn ellers. Sterk hodepine under svangerskapet bør taes alvorlig.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Du skriver at du kjenner pulsen under hodepinen. Regner med du mener du kjenner det "dunker" liksom. det kan tyde på høyt blodtrykk. Snakk med legen, du
balsam Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 ja...kjenner liksom pulsen dunke i kroppen... litt tung i kroppen, men det dunker... uff vanskelig å forklare, men prøver så godt jeg kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå