Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Gullet mitt på 2 år sov sammen med meg i natt og da jeg skulle gå å legge meg, la jeg meg forsiktig ved siden av henne, strøk henne over håret og holdt hånden hennes i min, så hvisket jeg til henne "elsker deg, jenta min." Jeg la meg komfortabelt på puta å lukket øynene, plutselig hører jeg hun hvisker til meg, "elsker deg". Jeg så på henne og hun smilte bredt til meg og hadde øynene åpne, så sovnet hun igjen med en gang. Det var så søtt, måtte bare dele min fine opplevelse, dere som ikke har barn fra før har noe å glede dere til.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Så koselig!!!! =o) Ble helt varm om hjerterota jeg..
Labambie Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Nåååååh!! Fikk helt tårer i øya jeg nå.. Såå søtt!!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Husker veldig godt at vesla mi sa det ;o) Det kom noen tårer da jeg forlot rommet da ja... Her sier vi alltid "glad i deg" eller elsker deg" når vi legger henne. Tror dette er kjempeviktig for barna...ikke minst for oss når de begynner å si det samme tilbake ;o)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 nåååh så søtt! barn er så herlige *sukk*
mammamammamammamor Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 eg pleier å si at når barn sier elsker deg så har di enten sett for mye på såpeopra, ellers er di fra et kjærligt hjem mine sier det ofte, og vi har ikke tv, så det er godt å tenke at noe må me nå da ha gjort rett
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Vi bruker faktisk ikke å si det så ofte, men sier gjerne I love you eller gla i deg. Så hjertet mitt smeltet helt da hun sa det i går. Hun sa det også i tlf til pappan sin i dag. Men hun ser ikke på såpeopera:) hehe.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Så utrolig rørende... Gleder meg til det blir min tur en da. Åååå... Skjønne jenta di:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå