ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Bare 19 mnd. og full av trass... Blir sprø snart. Det som er oftest hørt her i huset fortiden er "jeg vil ikke!!!".... Vil ikka ta på klær, vil ikke ha ditt og datt osv.... Nå hyyyler hun fordi hun ikke fikk ta mer syltetøy på brødet. Fant ut at jeg bare skal ignorere, så nå sitter hun for seg selv med brødskiva si. Hun spiser iallefall ikke om jeg er tilstede. Oi... Nå ble det stille der inne... Eller nei, ikke nå lenger, for nå kasta hun asjetten i gulvet.. :-o
Mille** Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hehehe....sorry at jeg ler altså, men det er jo litt komisk, ihvertfall sett utenfra. ;o) Kjenner meg godt igjen i det du skriver da, trassalderen er utrolig slitsom. Og den varer til ungen har flytta ut, hehe... ;o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 nå må jeg le! har selv en på 19mnd i huset... og her jobber han meg i mot meg for hver minste lille ting! Av og til må jeg ta litt omvendt psykologi: nei, ikke ta på skoene.. så ser han stygt på meg og sier JO, og løper avsted med skoa...da skal de på)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Huff, ja, jeg ler kanskje av det etterpå, men ikke nå :-o Godt å høre at det er flere... Jeg orker bare ikke å dikke og dallle, heller, så da får det hller bli griiin.... Puh, nå kom pappa`n hjem- hehe, han skal få kjørt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå