Northernlights Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Blir litt av en forskjell...i dag har jeg skjørt og singlett,og minsten har t-skjorte og tynn bukse på. Så nå skal vi ut og nyte dagene med finvær før vi reiser til et annet klima.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jadda, gni det inn du! Det var i hvertfall -2 tidligere i dag ... nå er det sikkert enda kaldere. Det rimet på vogna da vi var ute på tur i 3-tida! Nyt finværet da Northernlights!
Northernlights Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Likder dette,jeg ;o) Første vinteren jeg bor i et bedre klima i hele mitt liv. Har pakka en bag med vinterklær for småen.Kjøpt snowboots til han også,selv om de knapt kommer til å bli brukt etterpå. Ja,vi skal nyte det =o) Ha en fin dag! Mayaya; neste uke skal vi på rusletur,vi ;o)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Kan jeg spørre hvor det er du bor hen? Det hørtes skikkelig herlig ut med litt sommervarme!
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Det er kaldt.. Og i dag var vi strømløse!!! Ingen kaffe på meg, ingen grøt på mini til frokost. Derfor har jeg skygget banen til nå! Hehe! Men begynner å få opp varmen nå! Gleder meg!!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Åå, jeg vil ha varme! Her i Ål viser det -11grader..
Northernlights Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 24 C nå ;o) Jeg bor i Nord Karolina. Nydelig vær i dag,altså. Hadde det ikke vært for en 2 åring som bare vil stikke av,så hadde jeg sola meg ute i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå