Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg får ikke åpnet prg da det kommer opp en sånn activation melding. Når jeg sier ok får jeg denied. Hva skjer? Er jo helt avhengig av å redigere produktbilder:(
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Newton og prinsessa, er du her? Kan du hjelpe LOTP med denne?? Du er jo o store guru Håper hun ser dette snart
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 takk for tips. Har henne på msn så da skal jeg spørre etterpå.
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Ja, hun er ikke på nå, men kommer sikkert til kvelds om ikke annet Hvilke engler var det du hadde kjøpt?
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 aha dum jeg skjønner du. Hjerte med engel inni.....
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Hvor?? Så at lene skrev at de var så fine.. Skjønner ikke hva det er jeg :-(
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 ja jeg tror hun blir glad for hun er veldig opptatt av alt mellom himmel og jord som ikke alltid kan forklares.....så tror hun vil like en guardian.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 hmm.. Hvilken versjon er det du har? en cracket versjon? Hvor lenge har du hatt den? Hørest jo ut som om du har hatt en prøve på programmet og at prøvetiden har gått ut.. Ikke alle cracker der ute som funker ;-) Men på adobe.com kan du jo laste ned en annen prøveversjon, på photoshop så lenge ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå