Gå til innhold

Ingen sexlyst....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg i min 20 uke av svangerskapet og fremdeles bryr jeg meg ikke en ting om sex,,, Tenker ikke på det, har ikke lyst på det og har søren meg ikke hatt orgasme siden unnfangelsen omtrent....

Stakkars min mann... han er så tålmodig og snill, men jeg merker jo at det plager han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 20 selv og jeg har heller ikke noe sexlyst! Er forferdelig plagsomt og samboeren min tror det har noe med han å gjøre, men det er absolut ikke tilfelle! Kan bare si at du er ikke alene om dette og du må prate med samboeren din om det! Plutselig kommer den tilbake!

Skrevet

Jeg hadde heller ingen sexlyst fram til rundt uke 24-25. Men da kom den sterkt tilbake!! Jeg har hatt veldig mye sexlyst i den siste tiden, er nå i uke 28. Er så sterkt at jeg nesten ikke kan vente til kjæresten kommer hjem fra jobb..:) Det kan jo hende det gir seg også da..Men synd man ikke har den så sterkt litt tidligere, for nå er jo magen mye mer i veien da!:P Hehe..

Men la mennene deres lese noe stoff om dette, om de tror det har noe med dem å gjøre. Det er jo kroppen vår som forandrer seg, ikke hva vil føler for dem. Det må de jo ha forståelse for. Selv om jeg ikke hadde noe behov selv, koste jeg med kjæresten min og ga en god runk i blant!;) Viktig å bevare litt intimitet fordi, selv om man selv ikke trenger å bli tilfredsstilt..

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Har det samme problemet, og det er virkelig et problem for meg, og oss.Jeg er i 10 ende uke nå, men helt siden jeg ble gravid har sex vært et ork. Jeg blir nesten dårlig hvis jeg tenker på å ha sex. kvalm, utilfreds..

Hjelp..

Føles galt av meg å være så gnien, men skal man gjøre noe man ikke vil?

Noen som kan komme med tips?

Skrevet

Du skal i hvertfall IKKE ha sex om du ikke har lyst til det. Det kan ødlegge forholdet deres for lang lang tid framover. Men pass på å snakke om det og behold intimiteten i forholdet.

Selv har jeg slitt med lite/ingen lyst så og si hele svangerskapet. Noen heldige kvelder har lysta kommet snikende, men det er sjelden. Vi har hele tiden snakket om dette og passet på å være nær hverandre på andre måter. Sover nakne under dobbeldyne, dusjer sammen, masserer hverandre, holder hånda når vi er ute å går osv... kysser og klemmer masse. Det er kjempeviktig forbegge parter. Mannen min sier at om vi ikke hadde hatt denne formen for nærhet disse 30 ukene hadde han blitt gal.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er så fortvilet at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg er i 11 svangerskapsuke nå.

Jeg har ingen behov for sex eller nærhet i det hele tatt, jeg vil bare være for meg selv og sove... Har vært kvalm fra jeg står opp om morgenen og til jeg legger meg om kvelden siden 01.12. Jeg er trett og klar og har ikke overskudd...

Jeg vet at samboeren min skjønne hvorfor jeg ikke har lyst, men det begynner å plage han bare mere og mere og bemerker det veldig ofte at det er jo ikke noe kos lengre... Det sårer meg så innmari og jeg føler at det ødelegger forholdet på en måte når han skal kommentere det hele tiden... Hvis jeg tar det opp med han blir han bare sur og sier at "nei da blir det vel ikke noe før om 1 år da...."

Jeg synes han oppfører seg som en bortskjemt drittunge og jeg synes jeg ser nye sider av han som jeg ikke liker i det hele tatt...

Jeg har et barn fra et tidligere samboerskap som jeg må ta meg av, han er flink der til å hjelpe meg og avlaste meg... Men det virker som at når det kommer til sex, så er det et så viktig emne for mannfolk at de mister hodet... Jeg blir så lei av han og tåler ikke trynet hans innimellom når han oppfører seg slik...

Skrevet

Herregud for en type...kan du ikke sjenke han med ei flaske konjakk en kveld for så å vekken han tidlig på mårran å få han til å ta seg av ungen, rydde huset og gjøre andre plikter. Så kan du si at det er slik du følere deg hver dag. Tror neppe han har lyst på mer sex da.

I kvalmeperioden min orka jeg ikke å bli tatt på no særlig. for hver gang jeg ble varm ble jeg mer kvalm. Å dette var i sommer mens det var veldig varmt ute... Gubben tok det innmari pent. Jeg fikk forklart hvordan jeg hadde det og at jeg var lei meg for det. Han leste en del stoff om denne problemstillingen på nettet og vi fant ut at vi bare måtte holde ut. Han fikk ikke mase på meg, jeg sa i fra når jeg var klar.

Det handler om respekt..som skal gå bege veier. Men INGEN burde tvinges til sex. Det ødlegger forholdet mer enn noe annet. Det vet jeg fra tidligere.

Snakk om det, snakk mer om det, be han lese om det så han skjønner at det ikke er bare deg som er "sånn". Det kan hjelpe.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg er i 8. uke og har samme problem, jeg har dog lyst, men jeg er så innmari trett hele tia, og kvalm og vondt i hodet og svimmel og blæ!

Vi har snakket om det, men vårt problem er ikke det at det er noe problem for han, han er skikkelig flink på å gi meg nærhet, vise meg at jeg er attraktiv og flott, og han vil kose og kysse og klemme og väre nær og god, uten at vi behöver å ha sex, det er ikke det viktigste for han. Han er flott!

Vårt problem er at det er et problem for meg, jeg får så dårlig samvittighet, jeg vet det er teit, men jeg hater å avvise et klin eller en tilnärming. Jeg sier hele tia, "unnskyld, jeg er kvalm". Og da blir jo han gal på at jeg unnskylder meg hele tiden. Jeg gjör det hele til et problem og det irriterer meg, hva skal jeg gjöre med dette?

Jeg utnytter dog mine lyse tider til å overfalle han, men med flere barn i huset hvor sex er et tema på kvelden når man er som tröttest, blir det ikke ofte man har sjansen...

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen... Hadde null lyst fram til uke 33, og i begynnelsen takla jeg ikke å bli tatt på eller holdt rundt i det hele tatt. Øm mage, ømme bryster, og varmen fra han gjorde meg kvalm. Typen trodde jo det var han som var problemet, og at jeg ikke syns han var sexy lenger. Prøvde å forklare så godt jeg kunne, men tror han følte seg rimelig såret. Løste problemet med å bli mye flinkere til å fortelle han hvor glad jg er i han, og hva jeg liker med kroppen hans, pluss å ta på han når jeg orket.

Skrevet

Det er litt godt å høre flere har samme problem. Min samboer prøver så godt han kan å være tålmodig, men jeg ser hvordan det plager han:( It breaks my heart! Men jeg syntes det er smertefullt og klarer ikke å nyte sex i det hele tatt. Og så sier alle at det kan ta opp til et år etter fødselen før sexlysten er tilbake! HJELP! Det må være noe som kan få opp "piffen"!!! Jeg håper virkelig ikke jeg må vente i 4 mnd til bare for å få lyst på samboeren min igjen!

• 2 måneder senere...
Skrevet

samme sak her! har sjelden lyst på sex. (er i uke 29) men jeg har sex 2-3 ganger i uka bare for å tilfredstille sambo. han blir sur og irritert hvis jeg avviser han. dette høres sikkert helt teit ut! og det vet jeg. jeg anbefaler deg ikke å ha sex med mannen din bare for at han skal få tømt seg. ( å alikavel så gjør jeg det selv!) snakk med han og forklar hvordan du føler det:) det skal værtfall jeg gjøre nå:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er bra å se at ikke vi er alene om saken, har ikke hatt meg siden april da den lille ble unnfanget, men er tålmodig enda, og mer tålmodig blir jeg etter å ha lest gjennom dette. Har lett litt her etter temaet, så nå fant jeg frem:-D

Mann26

Skrevet

Men hva med de gutta som ikke klarer å være tålmodige?

Som stenger seg inne i seg selv pga sex-frustrasjonen?

Klarer ikke å ta på meg for han vet at det blir jo ikke noe likevel, så da blir det en pine for han å ta på meg.

Han er oppgitt, skuffet, og klarer ikke å forstå at dette er noe utrolig mange gravide sliter med.

Jeg føler meg alene, og veldig lite spennende her jeg vralter rundt i mitt siste trimester.

Forsøker å holde humøret oppe, men det er neimen ikke lett.

Det ser ikke ut til at han viser noe som helst glede eller interesse over svnagerskapet, kun irritert pga lite sex.

Dette er virkelig et sårt tema, for begge parter!

Skrevet

Jeg har motsatt problem....

Trodde ikke det var så vanlig, men min mann har mistet sexlysten pga han syns det er ubehagelig å tenke på sex når det er en baby i veien.

Jeg fårstår jo dette, men hadde nok ikke forventet det.

Jeg tilbyr andre måter å hjelpe han på , men han takker nei.. Sier han vil vente til etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...